اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

11 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در کرج شناسایی شد

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از شناسایی و کنترل 11 مورد ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

11 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در کرج شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، علی رحیمی توجه به رفع مشکل ساخت و ساز غیرمجاز را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه دانست و اظهار داشت: ساخت و ساز غیرمجاز سم مهلکی برای شهر محسوب می‌شود که این امر می‌تواند آینده هر شهر را دچار مخاطره کند.

وی افزود: عزم دستگاه‌های قانونی برای برخورد با پدیده ساخت و ساز غیرمجاز می‌تواند ضمن یاری رساندن به مدیریت شهری زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه شهر شود.

رحیمی با اشاره به برنامه‌های ویژه در این زمینه از برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه خبر داد و عنوان کرد: با اجرای برنامه‌های ویژه 11 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه شناسایی شد.

مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با تاکید بر استمرار این روند اجرای طرح‌های جدید در این زمینه را یادآور شد و عنوان کرد: با توجه به وسعت و بافت منطقه این مهم در دستور کار مدیریت منطقه 5 قرار دارد.

این مسئول در ادامه گفت: بی‌توجهی به ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم مناطق شهری از عوامل مهم بروز ساخت و سازهای غیرقانونی است که منطقه 5 نیز در سالیان گذشته به دلیل قرار گرفتن در مناطق حاشیه‌ای شهر دچار این معضل شده است.

رحیمی تأکید کرد: در حال حاضر به منظور جلوگیری و کنترل این پیامد نظارت بر امور ساختمان‌سازی منطقه به طور جدی دنبال می‌شود و می‌توان گفت این منطقه تا حد مطلوبی در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی در پایان از عوامل انتظامی و کنترل و نظارت شهرداری در راستای همکاری و تعامل نزدیک در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول