اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر حمل ماده مخدر شیشه

2 زندانی سابقه‏دار در سمنان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: مأموران انتظامی شهرستان سمنان، دو زندانی سابقه‏دار را که حامل ماده مخدر شیشه بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

2 زندانی سابقه‏دار در سمنان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان سمنان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری این فرماندهی در اجرای طرح ایست و کنترل به یک دستگاه خودروی سواری پی‏.کی مظنون شده و برای بررسی بیش‌تر آن را متوقف می‏کنند.

ابوالفضل ایجی افزود: در پی بازرسی صورت گرفته از خودروی مورد نظر، مقدار 400 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف و ضبط شد.

ایجی ادامه داد: سرنشینان خودرو، دو متهم سابقه‏دار بودند که یکی زندانی رأی باز و در حال بازگشت به زندان و دیگری نیز به تازگی از زندان آزاد شده بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر توقیف وسیله‌نقلیه متهمان، هر دو نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

ایجی خاطرنشان کرد: اعتیاد، بلایی خانمان‏سوز است که در بسیاری از موارد نهاد مقدس خانواده را متلاشی کرده و عامل بروز آسیب‏ها و معضلات اجتماعی گوناگونی می‏شود.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان تأکید کرد: مبارزه با گسترش مواد مخدر در کشور، عزمی همگانی می‏طلبد و در این میان، نیروی انتظامی با تمام توان به برخورد قاطع خود با سوداگران مرگ ادامه می‏دهد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول