اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

مبارزه با پولشویی باند‌های مواد مخدر در اولویت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های امسال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بحث پولشویی باندهای فعال و خریداران و فروشندگان عمده مواد مخدر است.

مبارزه با پولشویی باند‌های مواد مخدر در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف نظیر عرضه، تقاضا، مصرف، درمان و مقابل با سوداگران مرگ برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنیم و در حقیقت عمده وظیفه شورا نیز ایجاد شرایط مناسب در پیشگیری از سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر و قطع کردن ارتباط مستمر تولیدکنندگان با توزیع کنندگان عمده است.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یکی از آسیب‌ها و خطرات گرایش به مواد مخدر را گذر از مرحله سنتی به صنعتی اعلام کرد و افزود: یکی از نگرانی‌های ما نیز تشدید همین موضوع است که امسال مبارزه با مواد مخدر صنعتی یکی از دستور کارها و اولویت‌هاست.

این مسئول رویکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر را نیز از بین بردن زمینه تهیه و تولید مواد مخدر صنعتی از سنتی توصیف کرد و گفت: در این زمینه باید پیش‌سازی‌ها و برخی اقدامات عملیاتی از بین برود تا کسی جرات تبدیل مواد مخدر سنتی به صنعتی را نداشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اجرای طرح پولشویی از فعالیت قاچاقچیان عمده را در حقیقت بریدن رگ حیاتی سوداگران مرگ عنوان کرد و ابراز داشت: در این زمینه از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی خواسته‌ایم با شناسایی و دستگیری قاچاقچیان تمام اموال آنها مصادره شود تا امکان فعالیت مجدد برای آنها فراهم نشود.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل ادامه داد: در سال گذشته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از فعال‌ترین و پرکار‌ترین شوراها و کمیسیون‌های استان بوده که در تمام شهرستان‌ها نیز فعالیت جدی داشته است.

این مسئول یادآور شد: در بیش از 75 جلسه استانی و شهرستانی این شورا مصوبات خوبی به تصویب رسیده و بخشی از آنها نیز در مرحله اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به تدوین نقشه راه جامع مبارزه با مواد مخدر و ارائه بسته‌های مختلف در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت: علاوه بر مرکز استان در شهرها و بخش‌ها پیگیر مصوبات بودیم به طوری که پاکسازی محلات آلوده شهرهای مختلف از اقدامات جدی بوده است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول