اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی متلاشی شد.

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باندی در امر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان آذربایجان غربی فعالیت گسترده‌ای می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد باند مذکور مواد مخدر را از شرق کشور وارد و نسبت به توزیع و فروش آن در سطح استان مبادرت می‌کنند.

این مسئول افزود: با بسط تمام امکانات مشخص شد باند یاد شده در صدد است محموله‌ای بزرگ را در ایام تعطیلات برای توزیع به استان وارد کند که تمام محورهای استحفاظی استان به صورت شبانه‌روزی تحت کنترل‌‌های محسوس و نامحسوس قرار گرفت.

اکبری ادامه داد: با تلاش مستمر ماموران، سه خودروی حامل بار مواد مخدر باند مذکور در ساعت دو بامداد روز گذشته در جاده ارومیه به مهاباد شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متوقف شدند.

وی گفت: در بازرسی از خودروهای متوقف شده 116 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و در این راستا هفت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

این مسئول  از کشف 6 هزار و 383 عدد انواع قرص روانگردان از یک نفر تهیه و توزیع کننده در یکی از محلات شهرستان ارومیه خبر داد و اعلام کرد: تحقیق از هر هشت متهم دستگیر شده در این عملیات‌‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول