به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی ادارهکل بازرسی استان قزوین، کارشناس سامانه کشوری نظارت بر معاملات دستگاههای اجرایی بیان کرد: ارسال فیزیکی مدارک در این نسخه به طور کامل حذف و اطلاعات باید به صورت سیستمی مبادله شود.
وی افزود: طبق تبصره 1 ماده 19 آییننامه اجرایی سازمان بازرسی کل کشور، تمام دستگاهها مکلفاند دو هفته پیش از انجام هرگونه معاملهای اطلاعات لازم را به سازمان ارسال کنند.
خرسندی در ادامه ضمن تشریح و آموزش نحوه ورود، کار و ارسال اطلاعات از طریق این سامانه یادآور شد: برای ایجاد این سامانه، تکالیف قانونی موضوع آییننامه اجرایی مستندسازی مناقصات در قالب 11 فرم طراحی شد و مبنای آن، اطلاعات خواسته شده در فرمهای یازدهگانه است که باید اطلاعات مربوط به آیتمهای هر فرم در بخش مربوط به آن وارد شود.
وی همچنین افزود: این سامانه دارای چهار مرحله است که براساس نوع مناقصه، هر مرحله تقسیمبندیهای خاص خود را دارد.
شایان ذکر است همایش آموزشی توجیهی سامانه کشوری نظارت بر معاملات دستگاههای اجرائی به همت ادارهکل بازرسی استان قزوین و به منظور آشنایی هرچه بیشتر رابطان دستگاههای اجرایی استان قزوین با سامانه مذکور برگزار شد.
انتهای پیام/ش30/پ3003