اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم:

1.5 میلیارد ریال به ایتام شهرستان جم پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: 1.5 میلیارد ریال به ایتام شهرستان جم پرداخت شد.

1.5 میلیارد ریال به ایتام شهرستان جم پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور پنج‌شنبه شب در بازدید از خانواده‌های نیازمند شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان جم در راستای رفع فقر و محرومیت در جامعه اهتمام ویژه‌ای دارد و رضایت‌مندی افراد تحت پوشش مهم‌ترین اولویت ماست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم از کمک 4.4 میلیارد ریالی مردم شهرستان جم به نیازمندان و مددجویان خبر داد و افزود: رشد قابل توجه کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان از حس نوعدوستی مردم در کمک به همنوع خود و اعتماد روزافزون مردم به کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها در قالب طرح صدقات، ‌اکرام ایتام، ‌اطعام نیازمندان، ‌جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری، فطریه و زکات در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف به نیازمندان پرداخت شده است.

انیژپور از پرداخت 14 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته مبلغ 14 میلیارد ریال در زمینه‌های کمک معیشت، ‌تحصیلی و فرهنگی، مسکن و ساختمان، ‌آموزش، ازدواج، درمان، امور بیمه و سایر خدمات حمایتی به مددجویان پرداخت شده است.

وی در ادامه به نصب و توزیع صندوق‌های صدقات اشاره کرد و بیان داشت: 5 هزار و 700 مشترک در سطح شهرستان جم از طریق صندوق صدقات با کمیته امداد همکاری دارند و کمیته امداد نیز با نصب و توزیع صندوق‌های صدقات نسبت به ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای جمع‌آوری صدقات، ‌خیرات و کمک‌های مردمی و هدایت آن به قشرهای نیازمند جامعه اقدام کرده است.

رئیس کمیته امداد جم از همکاری بیش از 500 نفر از خیرین در قالب حامیان طرح اکرام ایتام خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 1.5 میلیارد ریال از طریق حامیان به ایتام این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با ایجاد 351 شغل در زمینه خود اشتغالی و مشاغل خانگی گام مهمی در اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت برداشته شده و امید می‌رود در آینده با عنایت به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی بتوانیم با همکاری سایر دستگاه‌ها ذیربط به اشتغال و استقلال خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند کمک کنیم.

انیژپور بیان کرد: کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان جم 1338 خانوار در قالب 3151 نفر تحت حمایت مستمر خود دارد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول