اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حضور قوی رسانه‌ای در انتخابات

از خبرگزاری فارس در قم تجلیل شد

خبرگزاری فارس: از نمایندگی خبرگزاری فارس در قم به دلیل حضور قوی رسانه‌ای در زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

از خبرگزاری فارس در قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبری انتخابات مجلس نهم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سه‌شنبه شب در مجتمع شهید کلهری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد خامه‌یار معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم طی سخنانی اظهار کرد: رسانه‌های استان قم کمترین تخلفات را در زمان برگزاری انتخابات در میان سایر استان‌ها داشتند.

در ادامه سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به لزوم آموزش صحیح به خبرنگاران در زمینه تهیه اخبار گفت: یکی از برنامه‌های سال آینده این اداره‌ کل، اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه اهالی رسانه در قم است.

عبدالسعید حقیقی‌مقدم فرماندار قم دیگر سخنران این مراسم بود که به بیان نکاتی چند در مورد برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم پرداخت و افزود: میزان حضور مردم در این دوره از انتخابات، 10 درصد بیشتر از میانگین حضور مردمی در انتخابات مجلس پس از انقلاب بوده است و این امر جای تحلیل فراوانی دارد که رسانه‌ها می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

احمد امیرآبادی منتخب مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان قم در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: ثبات مدیریتی مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد تا مدیران لایق بتوانند با زمان مناسبی که در اختیار دارند نسبت به عملیاتی کردن تصمیمات خود اقدام کنند.

نصرت‌الله لطفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و افزود: رسانه‌های قم نقش گسترده‌ای در خنثی کردن فعالیت‌های شیطانی استکبار داشتند.

تجلیل از مدیران مسئول و خبرنگاران نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های برتر در عرصه اطلاع رسانه‌ای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایان‌بخش این مراسم بود.

نمایندگی خبرگزاری‌های فارس، مهر و ایرنا به عنوان سه خبرگزاری برتر در زمینه اخبار انتخابات توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم انتخاب شدند و سید جواد اشرفی سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در قم لوح تقدیر خود را از دست مسئولین برگزاری این مراسم دریافت کرد.

نشریه افق حوزه، روزنامه‌های همشهری، ایمان، شاخه سبز، گویه، ابتکار، جام جم، رسالت، پژواک قم و پیام قم از دیگر مطبوعاتی بودند که توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنها تقدیر شد ضمن اینکه از مدیران مسئول و نمایندگان سایت‌های خبری فردونیوز، قم نیوز و رادیو معارف نیز تجلیل شد.

تقدیر از خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع‌رسانی انتخابات مجلس بخش دیگری از برنامه‌های پایانی این مراسم را تشکیل می‌داد ضمن اینکه از سه نفر از خبرنگاران قمی که در جشنواره مطبوعات امسال موفق به کسب رتبه‌های برتر شده بودند نیز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

عکاسان رسانه‌ای قم نیز از تجلیل و تقدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بی‌نصیب نبودند اما ظاهرا نام بردن از آنها در قسمت انتهایی مراسم چندان به مذاق عکاسان خوش نیامد و آنها صدای اعتراضشان را به وسیله نماینده خود به گوش مسئولین رساندند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول