اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر فیروزکوه خبر داد

افزایش کرایه تاکسی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر فیروزکوه گفت: برای حمایت‏های مالی بیشتر مصوب شد که کرایه تاکسی شهر فیروزکوه از 130 تومان به 150 تومان افزایش یابد.

افزایش کرایه تاکسی در فیروزکوه
محمد درویشی در گفت‏و‏گو با فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای ساماندهی مجتمع گردشگری چمن کلفور فیروزکوه، برای متقاضیان سرمایه‏گذار در بخش خصوصی فراخوان صادر شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمین چمن کلفور تحت اختیار شهرداری است اما سند مالکیتی از آن وجود ندارد که با مشکلاتی در این راستا مواجه شدیم که اختیارات لازم را برای واگذاری این بخش به بخش خصوصی به ما نمی‏دهد و البته نمی‏توانیم این زمین را به همین صورت رها کنیم.
رئیس شورای شهر فیروزکوه ادامه داد: با توجه به کمبود بودجه نمی‏توان به صورت گسترده در این زمین برنامه‏های چشمگیری اجرا کرد.
درویشی تصریح کرد: همچنین با توجه به ایزوله نبودن دریاچه و کمبود منبع آب نمی‏توان برای این دریاچه برنامه‏‏ریزی کرد.
وی تصریح کرد: ایجاد مصلای نماز جمعه تداخلی با اجرای پروژه‏های رفاهی و کمپی گردشگری چمن کلفور ندارد و طبق رایزنی‏ها و برنامه‏ریزی‏های انجام شده قرار است این مصلی در فاصله معین از ساختمان شهرداری و این مجتمع احداث شود.
رئیس شورای شهر فیروزکوه افزود: ساخت مصلی یک کار عظیم فرهنگی در شهرستان فیروزکوه به حساب می‏آید و این مصلی به همراه فرهنگسرا و کتابخانه‏ احداث خواهد شد.
درویشی اظهار کرد: ساختمان محیط زیست نیز به طور موقت برای انجام امور اداری در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: در کمیسیون نظارت بر امور تاکسیرانی مسائل و مشکلات مربوط به تاکسی‏ها و رانندگان رسیدگی و از رانندگانی که خالصانه، به طور مرتب و قانونی عمل می‏کنند، تجلیل می‏شود.
رئیس شورای شهر فیروزکوه افزود: همچنین برای رانندگانی که همکاری‏های لازم را ندارند و می‏خواهند در نظم امور شهری اختلال ایجاد کنند، تنبیه‏ها و جریمه‏هایی در نظر گرفته می‏شود.
درویشی ادامه داد: ضروری است که در صورت تقاضا و استقبال مردم چند دستگاه حمل و نقل مسافری در مسیر بیمارستان، دشت ناصر و شهرک کوهسار سامان‏دهی شوند ‏تا هم خدماتی به مردم ارائه شود و هم برای افراد بیکار اشتغالزایی صورت گیرد.
وی یادآور شد: تمام رانندگان تاکسی از طرف کمیسیون تاکسیرانی زیرپوشش بیمه راننده قرار دارند و هیئت مدیره تمام مسئولیت‏های این بیمه را بر عهده دارد.
رئیس شورای شهر فیروزکوه گفت: شهرداری فیروزکوه تا جای امکان حمایت‏ لازم و همکاری قانونی در زمینه تامین اعتبار برای احداث ساختمان اداری تاکسیرانی را دارد.
درویشی اضافه کرد: برای حمایت‏های مالی بیشتر از طرف مردم به کمیسیون تاکسیرانی طی نشستی با فرماندار فیروزکوه مصوب شد که کرایه تاکسی شهر فیروزکوه از 130 تومان به 150 تومان افزایش یابد تا با توجه به تعداد محدود مسافران و با دریافت مبلغی هر چند ناچیز، هزینه‏های جانبی آنها جبران شود.
انتهای پیام/ح10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول