اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بناب در مجلس نهم:

پرداختن به کارهای حاشیه‌ای کشور را دچار آفت می‌کند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی نهم گفت: اگر به کارهای حاشیه‌ای بپردازیم، کشور در درازمدت آسیب خواهد دید.

پرداختن به کارهای حاشیه‌ای کشور را دچار آفت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد بناب در جمع اعضای جدید مدیریت این مجتمع با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: نامگذاری مقام معظم رهبری در چهار سال اخیر دغدغه معظم‌له را می‌رساند که ایشان مشکل اصلی کشور را مشکل اقتصاد و اشتغال جوانان می‌دانند.

وی اضافه کرد: اگر مشکل اقتصادی در کشور حل شود، به طور قطع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور حل خواهد شد. 

باقری‌بنابی، در عین حال بیان کرد: اگر به کارهای حاشیه‌ای بپردازیم، کشور در درازمدت آسیب خواهد دید.

منتخب مردم بناب در مجلس نهم تأکید کرد: پیام مقام معظم رهبری برای تمام مسئولان اتمام حجت است و باید با نصب‌العین قرار دادن شعار مقام معظم رهبری، در سال جدید تولید ملی با استانداردهای لازم را در کشور شاهد باشیم.

باقری‌بنابی، سپس از سرمایه‌گذاران به‌عنوان جهادگران امروز نام برد و از مسئولان خواست تا با تمام توان و قدرت از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

وی ادامه داد: قوای مقننه و مجریه باید سرمایه‌گذار را به‌عنوان جهادگر تلقی کرده و از آنها حمایت کنند، مسئولان وظیفه دارند تولید ملی را در کشور تقویت کرده و افرادی که سرمایه‌گذار را در جامعه تحمل نمی‌کنند، باید ضمن فرهنگ‌سازی، دیدگاه خود را در خصوص سرمایه‌گذار تغییر دهند.

منتخب مردم بناب در مجلس نهم تأکید کرد: در این شرایط زمانی و با وجود این مشکلات بین‌المللی که در کشور حاکم است، هر سرمایه‌گذاری که وارد این عرصه می‌شود باید از او حمایت کرد تا با قدرت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتری به تولید خود ادامه دهد.

وی اظهار امیدواری کرد با مدیریت جدید مجتمع فولاد بناب، این شهرستان ضمن دستیابی به جایگاه اصلی خود در تولید فولاد، مجتمع فولاد بناب نیز باید نه در سطح کشور بلکه در خاورمیانه حرف اول را بزند.

باقری‌بنابی همچنین از آمادگی خود و مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: بحث اشتغال باید دغدغه اصلی مسئولان باشد و با کنار گذاشتن مسائل حاشیه‌ای با جهش تولید فولاد بناب شاهد اشتغال جوانان عزیز باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به زیرساخت‌های موجود در مجتمع فولاد بناب از جمله راه، آب، جاده و ... اظهار امیدواری کرد با بالا بردن ظرفیت تولید این مجتمع بتوان به اهداف این مجتمع تولیدی دست یافت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول