اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان تأکید کرد

افزایش بهره‌وری موقوفات در تولید ملی و حمایت از کار

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بر لزوم افزایش بهره‌وری موقوفات در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

افزایش بهره‌وری موقوفات در تولید ملی و حمایت از کار

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه رهبر دوراندیش انقلاب چند سالی است که شعار اصلی کشور را در شروع سال جدید در حوزه اقتصاد انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: همت و تلاش مضاعف، اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی و حمایت از کار، تولید و سرمایه ملی، نشان از اهمیت ویژه و استراتژیک مبحث اقتصادی در سال‌های اخیر است.

به گفته وی، مقام معظم رهبری بعد از آنکه اهداف سال‌های گذشته را در فضای فرهنگ اقتصاد تعیین کردند، یعنی ترویج نگاه جهادگونه به فعالیت‌های اقتصادی، سال جدید را با تعیین اهداف جزئی‌تر، به شکلی وارد فاز اهداف عملیاتی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نامگذاری سال جاری را به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، با توجه به تحریم‌های اقتصادی کشور و شرایط خاص منطقه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز ما می‌توانیم با توجه جدی مسئولان به مسأله حیاتی تولید و بهره‌وری داخلی در جبهه اقتصادی دشمنان ایران اسلامی را به زانو درآوریم و از این برهه حساس مثل همیشه سربلند بیرون آییم.

وی یکی از راه‌های تحقق شعار رهبری در سال جاری را ایجاد انقلابی فرهنگی در میان مردم و توسط مردم و نخبگان دینی و فرهنگی برای ارزش بخشیدن به کالای ایرانی با همدلی، هم‌فکری و همکاری همگانی عنوان کرد.

صالحی تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز در راستای توجه و تحقق رهنمودهای رهبری در سال جاری، امسال را سال افزایش بهره‌وری موقوفات برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده است.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: ما نیز در کنار سایر مسئولان و مردم ایران اسلامی در راستای تحقق فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام‌های محکمی خواهیم برداشت.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول