اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر:

مسئولان در عمل شعار تولید ملی و حمایت از کار را محقق کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: مسئولان باید در عمل شعار امسال را در کشور تحقق بخشند.

مسئولان در عمل شعار تولید ملی و حمایت از کار را محقق کنند

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: نخستین نکته‌ای که از این شعار به دست می‌آید افق دید رهبری به مسائل است که با توجه به ضرورت و شرایط جامعه هر سال را به یک موضوع می‌نامند.

وی شعار امسال را با توجه به شرایط امسال جامعه بسیار ضروری خواند و گفت: تا زمانی که انسان وارد تولید نشود معایب و محاسن یک کار را نمی‌تواند به دست آورد و سابقه انقلاب اسلامی نشان داده که هر جا جوانان ایران وارد عرصه شوند ایران حرف اول را می‌زند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ادامه داد: برای رسیدن به تحقق این شعار باید جهش و بستری فراهم شود تا در تولیدات داخلی نیز الگویی برای دیگر کشورها باشیم.

وی ابراز داشت: حمایت از تولید ملی در استحکام اقتصاد کشور بسیار مؤثر است و در جلوگیری از خروج ارز نقش بسزایی دارد.

زین‌العابدینی تصریح کرد: اگر کشورمان وابسته باشد دیگران ما را به هر سمت و سویی که بخواهند سوق می‌دهند و زمانی که تولید ملی داشته باشیم این وابستگی کم شده و استقلال خود را بیش از گذشته تضمین می‌کنیم.

وی به معضل بزرگ بیکاری در جامعه اشاره و تصریح کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کاهش بیکاری بسیار مؤثر است و زمانی که جوان کار داشته باشد بسیاری از مفاسد و مشکلات از بین می‌رود و جامعه‌ای سلامت خواهیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر به وظیفه مسئولان و مدیران در تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید فقط در نامه‌های اداری، نصب بنر و در حد شعار از تولید ملی حمایت کنند بلکه باید در عمل به این مهم دست پیدا کرده و به مردم و جامعه خدمت کنند.

وی بر خرید اجناس داخلی به مدیران دستگاه‌ها در خریدهای شخصی و امور اداری تأکید کرد و افزود: هر چه خرید کالای ایرانی بالاتر برود کیفیت کالاها در تولیدات بیشتر می‌شود که در این میان بهتر است مردم سرمایه‌های خود را صرف اجناس داخلی کنند.

زین‌العابدینی خودباوری را بزرگترین محور برای مردم کشور خواند و عنوان کرد: زمانی که مردم به خودباوری برسند هیچ کس نمی‌تواند فرهنگ و تولیدات بیگانگان را به ملت تحمیل کند و باید برای رسیدن مردم به خودباوری برنامه‌ریزی‌های مدونی از سوی مسئولان امر صورت گیرد.

وی مهمترین نیاز امروز کشور را تولید علم و فناوری خواند و ابراز داشت: کشور ما در برخی تولیدات دارویی و وسایل پزشکی به واردات نیازمند است و باید جوانان ایران به جایی برسند که این وابستگی‌ها نیز اندک شود و تاکنون نیز این را ثابت کرده‌اند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در پایان سخنانش افزود: تولید ملی نکته‌ای کلیدی و اساسی برای ملت ایران است و و پیامدها وآثار ارزشمندی را در آینده برای کشورمان در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول