اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

باید همه فعالیت‌ها از جنس تولید باشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر دغدغه‌ ما تولید است باید همه فعالیت‌ها نیز از جنس تولید باشند و اگر همچنان دغدغه‌های سیاسی را در کشور مطرح کنیم معلوم است که سخنان مقام معظم رهبری را جدی نگرفته‌ایم.

باید همه فعالیت‌ها از جنس تولید باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در همایش حمایت قضایی از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در محل گیت بوستان اظهار کرد: جامعه‌ای که از فقر رنج می‌برد نمی‌تواند عادل باقی بماند. فقر خود بستر و مولود بی‌عدالتی است به گونه‌ای که عدم پیشرفت تشدید کننده بی‌عدالتی است.

وی افزود: موضوع اقتصاد و تولید ملی نه تنها موضوع اساسی کشور است بلکه به عنوان موضوعی اساسی در مسائل سیاسی و امنیتی کشور مطرح است.

پورمحمدی ادامه داد: بیکاری مبدا همه مفاسد است و اگر بخواهیم مشکلات فرهنگی کاهش یابد لازم است به عنوان اولویت نخست به موضوع اقتصاد کشور پرداخته شود. قاچاق یک معضل اقتصادی است و رویکردی اقتصادی دارد و یکی از بسترهای ایجاد ناامنی در کشور است.

وی با بیان اینکه تولید، اهرم‌های خاص خود را دارد و تنها با شعار محقق نمی‌شود، ادامه داد: در زمینه تولید باید به اقدامات جدی و عملی متکی باشیم؛ تولید علاوه بر یارانه به بسترهای گسترده دیگری نیاز دارد. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: قوه قضاییه دو هویت دارد که یکی مربوط به وظیفه رفع دعاوی و دیگری مربوط به واحدهای عملیاتی و اجرایی است. قوه قضاییه در چرخه مدیریت کشور قرار دارد و به این ترتیب می‌توان در جهت تولید، راهکار ارائه دهد و راهکارها را در جهت رفع مشکلات پیگیری کنیم.

پورمحمدی گفت: تحریم‌های فلج‌کننده از سوی دشمنان هدف‌گذاری شده‌اند و قرار نیست که دشمن در دشمنی خود ملاحظه داشته باشد. جمهوری اسلامی نفس‌های اسرائیل را به شماره انداخته و می‌تواند اقتصاد خود را نیز اصلاح کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی جسارت حرف زدن و ایستادگی را دارد و این موضوع کوچکی نیست. دشمنان ما فهمیده‌‌اند که یکی از گلوگاه‌های کشور بزرگ ایران، مسائل اقتصادی است.

پورمحمدی با بیان اینکه در قبال اجرای شعار امسال از مسئولان و دستگاه‌های مختلف انتظاراتی وجود دارد، اظهار کرد: مجلس و دولت در قبال توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری تکالیفی بر عهده دارند که باید انجام دهند.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول