اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال:

250 رابط بهداشتی در خلخال فعال هستند

خبرگزاری فارس: 250 سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال گفت: هم اکنون بیش از 250 رابط بهداشتی در شهرستان خلخال با بهداشت و درمان همکاری فعال دارند.

250 رابط بهداشتی در خلخال فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل حبیبی پیش از ظهر امروز در همایش رابطین بهداشتی شهرستان خلخال اظهار داشت: این رابطین پل ارتباطی جامعه، مردم و متولیان سلامت شهرستان هستند که با پشتکار قابل توجهی در حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان فعال هستند.

وی نقش رابطین بهداشتی را در جامعه بسیار مهم اعلام کرد و گفت: این رابطین در اسرع وقت نیازهای بهداشتی مردم را بررسی و احصا کرده و برای آن راهکار ارائه می‌دهند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال شعار هفته بهداشت امسال را سلامت سالمندی عنوان کرد و یادآور شد: سالمندی مرحله مهمی از زندگی هر فرد است که استفاده از غذاهای طبیعی، سبزیجات و میوه و مواد غذایی سالم می‌تواند در ارتقای سلامت و بهداشت آنان نقش موثری داشته باشد.

حبیبی با بیان اینکه هم اکنون 222 نفر در مراکز بهداشت شهری و 29 نفر در مراکز روستایی فعال هستند، افزود: در سال گذشته 124 مورد تولد، 16 مورد مرگ و 553 مورد پیگیری مسایل و مشکلات خانواده‌ها از طریق رابطین به مرکز بهداشت شهرستان خلخال گزارش شده است.

این مسئول همچنین به فعالیت‌های فرهنگی رابطین بهداشتی نیز اشاره کرد و بیان داشت: یک هزار و 350 اثر صنایع دستی و نمایشگاهی رابطین بهداشت در خصوص سلامت خانواده در نمایشگاه‌های استان به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال همچنین از اعزام 842 نفر از رابطین بهداشتی مراکز شهری و روستایی به اردوهای زیارتی و سیاحتی خبر داد و  اظهار داشت: در سال گذشته نیز 42 نفر عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از رابطین نمونه شهرستان خلخال با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول