اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

180 طرح کشاورزی در گناوه در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: 180 متقاضی طرح‎های خود را در حوزه کشاورزی به کارگروه اشتغال و کشاورزی شهرستان ارائه کرده‎اند که این طرح‎ها در دست بررسی است.

180 طرح کشاورزی در گناوه در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه و کشاورزی شهرستان گناوه اظهار داشت: با در نظر گرفتن طرح‎های کارشناسی شده می‎توان تولید و اشتغال پایدار به وجود آورد.

وی افزود: به منظور توسعه تولید و ایجاد ظرفیت فرصت‎های شغلی در بخش کشاورزی باید گام‎های بلندی برداشت.

جعفری‌نسب تصریح کرد: در این راستا باید کارگروه اشتغال و کشاورزی که حاصل آن حمایت از تولید است همکاری و تعامل لازم بین دستگاه‎های مرتبط انجام داده تا این فرصت بزرگ به سرانجام برسد.

فرماندار گناوه یادآور شد: برای ایجاد اشتغال اعتباری بیش از 108 میلیارد تومان از اعتبارات استانی اختصاص یافته که 30 درصد آن به شهرستان گناوه اختصاص یافته است.

جعفری‌نسب اضافه کرد: در این مورد 180 نفر تقاضا و طرح‎های پیشنهادی خود را ارائه کرده‎اند که در حال بررسی است.

وی عنوان داشت: با در نظر گرفتن طرح‎های کارشناسی شده می‎توان تولید پایدار و اشتغال پایدار بوجود آورد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: به استناد اصول 128 و 138 قانون اساسی و تصمیم هیئت وزیران مصوب و تایید شده است که به منظور توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‎های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی کارگروه توسعه در سطح کلی تشکیل شده است.

سید حسن موسوی گفت: بر اساس ماده 1 قانون در شهرستان فرماندار رئیس کارگروه، جهاد کشاورزی دبیر و اعضای اصلی معاون برنامه‎ریزی فرماندار، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس امور مالیاتی، رئیس اداره منابع طبیعی، مدیر آب منطقه‏ای، مدیریت شعب بانک‎های عامل، رئیس شیلات و رئیس اداره تعاون کار و امور اجتماعی اعضای اصلی که کمیسیون با شش عضو رسمیت و تصمیمات بالا رأی معتبر است که در صورت تشخیص رئیس کارگروه از سایر ادارات دعوت می‎شود.

وی اظهار داشت: هر فرد حداکثر 30 میلیون ریال تسهیلات با نرخ بین چهار تا هفت درصد سود و 10 درصد که طی هفت تا 9 سال دوران تنفس تسهیلات متناسب با طرح ارائه شده در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: بانک‎های عامل، ادارات آب، برق و راه با توجه به مفاد دستورالعمل و شرح وظایف مشخص شده هر پرونده از تشکیل تا پرداخت 20 روز فرجه تعیین شد که این کار با توان عزیزان عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول