اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع برق جنوب کرمان خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان برای مشکلات برق جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: 3 میلیارد تومان برای مشکلات منطقه جنوب کرمان توسط شرکت «توان ‌نیرو» در سال جاری اختصاص داده شده است.

اختصاص 3 میلیارد تومان برای مشکلات برق جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مراد امیری‌مقدم عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان کهنوج اظهار داشت: مجموعه مشکلات در شهرستان‌های جنوبی استان نسبت به چند سال گذشته بسیار کمتر شده است.

امیری مقدم بیان داشت: با ثبت تمام خاموشی‌ها و مشکلات برق در جنوب، شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از میان 49 شرکت موجود در کشور جزو 10 شرکت موفق بوده است.

وی اذعان داشت: امیدواریم در آینده اعتبارات خوبی در اختیار ما قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی دقیق و بهتری که در نظر داریم، بتوانیم، مشکلات این منطقه را به حداقل برسانیم.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه 3 میلیارد تومان برای مشکلات منطقه توسط شرکت «توان ‌نیرو» در سال جاری اختصاص داده شده است، عنوان کرد: با راه‌اندازی پست 50 مگابایتی در روستای زه شهرستان کهنوج و 63 مگابایتی در روستای سررأس شهرستان منوجان مشکلات در منطقه کاهش می‌یابد.

عباس اطمینانی فرماندار کهنوج نیز مهم‌ترین چالش در منطقه جنوب کرمان را کاهش ولتاژ برق در ساعت‌های اوج مصرف دانست و اظهار داشت: این اداره دارای مشکلات فراوانی است که البته در این زمینه کارهایی صورت گرفته است.

وی افزود: با وزیر نیرو و مسئولان شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان مذاکراتی انجام شده و قول‌هایی نیز در این زمینه به ما داده شده است که با را‌ه‌اندازی نیروگاه برق یک‌هزار مگابایتی این مشکلات رفع می‌شود.

اطمینانی تصریح کرد: در راستای راه‌اندازی این نیروگاه 40 میلیارد تومان از طرف ما پیشنهاد داده شده بود که تنها با 14 میلیارد تومان آن موافقت به عمل آمده است اما با این وجود تکمیل آن را پیگیری می‌کنیم.

وی ابراز داشت: همچنین طرح توسعه عمرانی استانداری‌ها در سال 91 برای توسعه برق در شهرستان کهنوج 300 میلیون تومان در نظر گرفته است.

به گزارش فارس، در این مراسم غلام‌عباس انجم‌شعاع که پیش از این به مدت سه سال رئیس اداره برق شهرستان فاریاب بوده است به عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان کهنوج معرفی و از تلاش‌های مهدی صباغ تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول