اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

توزیع 42 هزار سبد غذایی در بین کارکنان دولت

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امسال 42 هزار سبد غذایی در بین کارکنان دولت و فرهنگیان استان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع 42 هزار سبد غذایی در بین کارکنان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری ظهر امروز در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: از آغاز سال تا کنون جلسات متخلفی با هدف تنظیم بازار و نظارت بر امور اقتصادی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جلسات برگزار شده در بحث تنظیم بازار دارای 105 مصوبه بوده است، از این تعداد 82 مصوبه اجرا شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 23 مصوبه نیز در دست اقدام و اجرا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پنج نمایشگاه بهاره در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: تعداد غرفه‌های فعال در این بخش 427 عدد است.

صدری گفت: نمایشگاه‌های بهاره در استان زنجان از 14 تا 29 اسفند برگزار شده و شهرستان‌های ابهر، زنجان، خدابنده و خرم‌دره مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: روغن نباتی، شیرینی، شکلات، برنج از جمله اقلامی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: کالاهای مورد نیاز مردم با 15 تا 20 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه‌های بهاره 394 تن برنج، مرغ منجمد به میزان 20 تن در روز، گوشت قرمز منجمد و 40 تن شکر عرضه می‌شود.

صدری گفت: برنجی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، در گونی‌های 10 کیلویی بسته بنده شده و از نوع برنج تایلندی است.

وی همچنین یادآور شد: در راستای دسترسی آسان مردم استان به اقلام مورد نیاز خود 300 تن برنج هندی نیز جذب شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره افزود: یکی از مشکلات عمده در این بحث عدم همکاری دستگاه‌های دارای سالن سرپوشیده به منظور برگزاری نمایشگاه بهاره بود.

وی در ادامه با اشاره به حمل میوه آخر سال به استان زنجان گفت: مقرر شده بود امسال یک هزار و 500 تن پرتقال به منظور تامین میوه شب عید به استان زنجان حمل شود.

صدری با بیان اینکه تا کنون یک هزار و 400 تن پرتقال به استان زنجان حمل شده است، اضافه کرد: از دیروز توزیع این میوه در استان زنجان آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به تامین 500 تن سیب در روزهای پایانی سال ادامه داد: امسال میوه‌ شب عید در 39 غرفه در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 42 هزار سبد غذایی در بین کارکنان و فرهنگیان دولت توزیع می‌شود، افزود: از این تعداد 20 هزار سبد در بین کارکنان دولت به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از مجموع سبد غذایی موجود 22 هزار فرهنگی نیز به این سازمان معرفی شده‌اند، اضافه کرد: در سبد غذایی کارکنان و فرهنگیان اقلامی همچون گوشت برنج، مرغ، روغن نباتی و شکر گنجانده شده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول