اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

توسعه فرهنگی زیربنای توسعه سایر بخش‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه سایر بخش‌ها عنوان کرد.

توسعه فرهنگی زیربنای توسعه سایر بخش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی بعد از ظهر امروز در همایش نماز، توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه سایر بخش‌ها عنوان کرد و افزود: این دانشگاه در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در توجه ویژه به حوزه فرهنگی و دینی همچنین استفاده از آرا و نظرات صاحبنظران مسائل مختلف در طول سال برنامه‌های متعددی را برای بهره‌مندی دانشجویان تدارک دیده و اجرا می‌کند.‌

وی، برگزاری نشست‌های مختلف پاسخ به شبهات، کرسی آزاداندیشی، دعای توسل و کمیل، همایش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، مسابقات فرهنگی هنری، محفل انسی با قرآن، اردوهای فرهنگی تفریحی، زیاتی، راهیان نور و ده‌ها برنامه مختلف متناسب با سلایق جوانان را از جمله برنامه‌های اجرا شده دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ نماز ضمن برگزار کردن نشست‌های تخصصی با همکاری نهادهای فرهنگی فعال در دانشگاه به ویژه دفتر فرهنگ اسلامی و اعضای شورای فرهنگی، برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال به سرانجام رسانده است.

وی در ادامه برگزاری مسابقات نماز، مقاله‌نویسی، کارگاه‌های آموزشی ویژه نماز، امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید دانشگاهی و امام جمعه، ساخت بزرگ‌ترین مسجد شمال‌شرق استان آذربایجان‌شرقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با معماری ویژه اسلامی و ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی دانشگاه را برای توسعه و تداوم برنامه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی از کارهای در دست اجرای این واحد برشمرد.

رضایی افزود: تاکنون سه همایش ویژه نماز در موضوعات مختلف در این واحد برگزار شده و برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای نماز با محوریت نماز، جوان و تعالی در 13 محور نیز در راستای ترویج فرهنگ نماز در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ادامه میزبانی این دانشگاه را در برپایی نمایشگاه هنر و ادبیات دینی منطقه 13 در مسجد بلال این دانشگاه افتخاری دیگر در حوزه هنر و ادبیات دینی برشمرد و از حضور و استقبال مسئولان و دانشجویان از این نمایشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول