اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید تربت‌حیدریه:

ایران مرکز تولید اندیشه ناب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید تربت‌حیدریه گفت: ایران مرکز تولید اندیشه ناب اسلامی است و وظیفه ما ایجاد بصیرت، آگاهی و روشنگری در جامعه است.

ایران مرکز تولید اندیشه ناب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه نادر سلیمانی ظهر امروز در گردهمایی رابطان ایثارگر ادارات و نهادهای شهرستان تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده و کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسلمان و عربی را تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس بنیاد شهید تربت‌حیدریه گفت: فضای ایثارگری انقلاب اسلامی ایران روح انقلابی را در ملت‌های دنیا دمیده است.

وی گفت: آنچه امروز در کشورهای عربی اتفاق می‌افتد از انقلاب اسلامی ایران است و موج اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی جهانی شده که این امر بستر را برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را فراهم کرده است.

رئیس بنیاد شهید تربت‌حیدریه اظهار کرد: ایران مرکز تولید اندیشه ناب اسلامی است و وظیفه ما ایجاد بصیرت، آگاهی و روشنگری در جامعه است

سلیمانی تصریح کرد: رابطان ایثارگر مایه خیر و برکت هستند و هر چه در این انقلاب به دست آورده‌ایم از برکت شهدا و ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید تربت‌حیدریه افزود: اقتدار ایران و صدور انقلاب اسلامی به جهان مرهون فرهنگ شهادت و ایثار و فرهنگ عاشورایی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به ایثارگران توجه داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول