اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تاکنون؛

200 مشتری جدید به فولادمبارکه افزوده شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: از سال گذشته تاکنون 200 مشتری جدید به شرکت فولادمبارکه اصفهان افزوده شده است.

200 مشتری جدید به فولادمبارکه افزوده شد
محمد مسعود سمیعی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سیاست‌ها و اهداف کلان شرکت فولادمبارکه اصفهان اجرای طرح توازن فولادمبارکه برای تولید تا مرز 11 میلیون تن در سال است، اظهار داشت: با اجرای طرح توازن فولادمبارکه به دنبال افزایش ارزش افزوده شرکت است.
وی ادامه داد: از 5.5 تن تولید ورق 1.5 میلیون تن آن در ارزش افزوده لحاظ می‌شود.
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه هیچ گونه تحریمی شامل طرح‌های فولادمبارکه نشده است، تصریح کرد: برخلاف تحریم‌ها شرکت فولادمبارکه به منظور تجهیز کارگاه از طریق یک گروه اروپایی در صدد انعقاد قرارداد است.
وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 200 مشتری جدیدی به فولادمبارکه افزوده شده است، ادامه داد: در حال حاضر با برآوردی که انجام شده نیاز انواع محصولات ورق فولادی کشور هشت میلیون تن است.
سمیعی‌نژاد تصریح کرد: شرکت فولادمبارکه نمی‌تواند صادرات خود را به رغم اینکه با کاهش روبه‌رو بوده را متوقف کند چرا که از محل صادرات باید ارز مورد نیاز شرکت فراهم و مواد اولیه تهیه شود.
وی از افتتاح فولاد هرمزگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: ظرفیت تولید فولاد خام در این واحد صنعتی 500 هزار تن است که در شش ماهه دوم سال‌جاری تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه در صدد است تا با به کارگیری متخصصان بازنشسته خود در کنار کارکنان جوان فولاد هرمزگان این واحد صنعتی را راه‌اندازی کند.
وی با اشاره به اینکه سود خالص شرکت فولادمبارکه در سال 1385، 600 میلیارد تومان بوده است، گفت: در سال 1386 فولادمبارکه در حالی که نرخ آهن به بالاترین اوج خود در جهان رسیده بود به سود یک هزار میلیارد تومانی دست یافت.
سمیعی‌نژاد تصریح کرد: در سال 1387 و 1388 به ترتیب سود این شرکت یک هزار میلیارد تومان و 750 میلیارد تومان بوده و در نهایت با توجه به اینکه در سال گذشته این شرکت افزایشی را در قیمت فروش خود نداشت به سود 1389 میلیارد تومانی دست یافت.
وی اضافه کرد: شرکت فولادمبارکه اصفهان با خرید فولاد هرمزگان در به افزایش در تولید در حدود هفت میلیون تن دست یافته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول