اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تحقیق و توسعه فولادمبارکه:

مدیریت انرژی یکی از اولویت‌های فولادمبارکه است

خبرگزاری فارس: مدیر تحقیق و توسعه فولادمبارکه گفت: مدیریت انرژی و استفاده از انرژِ‌های نوین از اولویت‌های شرکت فولادمبارکه است.

مدیریت انرژی یکی از اولویت‌های فولادمبارکه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد انوری در چهارمین جلسه باشگاه دانش و فناوری واقع در باشگاه فردوس پلی‌اکریل بیان داشت: تولیدات شرکت فولادمبارکه اصفهان حدود 5 میلیون تن است که با توجه به اقدامات صورت گرفته میزان تولیدات این شرکت از این مقدار نیز فراتر می‌رود.
وی با اشاره به اولویت‌ها و ویژگی‌های شرکت فولادمبارکه اصفهان اظهار داشت: این شرکت دارای اولویت‌ها و استراتژیک‌هایی است که از فضای عمومی کشور نشأت می‌گیرد.
مدیر تحقیق و توسعه فولادمبارکه از موارد نشأت گرفته فضای عمومی کشور بر روی این صنعت سخن گفت و افزود: مانند صنایع دیگر کشور بومی‌سازی یکی از مواردی است که نقش پررنگی بر روی این صنعت دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان این قطب صنعتی در پی آن هستند که بخشی از تجهیزات و ایدئولوژی‌های این شرکت را بومی‌سازی کنند.
انوری تصریح کرد: بعضی از اقدامات در زمینه بومی‌سازی دستگاه‌ها و تجهیزات فولادمبارکه انجام شده است.
وی با اشاره به واحد تحقیق و توسعه فولادمبارکه گفت: این واحد یکی از مراکزی که در راستای اهداف کلانی که شرکت فولاد مبارکه دارد، تلاش می‌کند.
مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه در ارتباط با وظایف واحد تحقیق و توسعه بیان داشت: این واحد در پی تحقیقات کاربردی به ویژه در زمینه تحقیقات جهت دار و توسعه و ایجاد محصول با کیفیت برای شرکت فولادمبارکه است.
وی از الویت دیگر شرکت فولادمبارکه نام برد و گفت: یکی از اولویت‌های دیگر شرکت فولادمبارکه مدیریت انرژی و استفاده از انرژی‌های نوین است.
انوری ادامه داد: در زمینه بحث انرژی، فولادمبارکه طرح‌های مختلفی داشته و آمادگی کاملی نیز برای ارائه این طرح‌ها دارد.
وی با اشاره به مبحث مدیریت کار و محیط زیست اظهار داشت: مدیریت محیط زیست یکی دیگر از اولویت‌ها و برنامه‌های فولادمبارکه است که بدون اینکه به محیط زیست آسیبی وارد شود تولیدات داشته باشد.
مدیر تحقیق و توسعه فولادمبارکه از محصولات جدید سخن گفت و افزود: فولادمبارکه با توجه به نیازمندی‌های جدید بازار و شرایط عمومی کشور در پی محصولات جدید دارای ارزش افزوده است.
وی بیان داشت: نیروی انسانی یکی از مواردی است که شرکت فولادمبارکه نسبت به سایر شرکت‌ها نگاه ویژه‌ای به آن دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول