اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولادمبارکه اصفهان خبر داد:

تعدیل مثبت 9 درصدی سود در فولادمبارکه

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: سود شرکت فولادمبارکه اصفهان در حدود مثبت 9درصد تعدیل شد.

تعدیل مثبت 9 درصدی سود در فولادمبارکه
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، امیرحسین نادری اظهار داشت: فولاد مبارکه نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان سال 90 را به میزان 236 ریال و در تاریخ 30خرداد سال 90 پیش‌بینی درآمد هر سهم را بر اساس عملکرد واقعی سه ماهه مبلغ 295 ریال اعلام کرده بود.
وی ادامه داد: در گزارش جدید فولادمبارکه با اعلام تعدیل مثبت 9درصدی، سود پیش‌بینی خود را به مبلغ 321 ریال افزایش داد، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود سود شرکت 67 میلیارد تومان بیش از پیش‌بینی قبلی شود.
معاون اقتصادی و مالی فولادمبارکه اضافه کرد: به این ترتیب سود شرکت برای سال مالی منتهی به 29بهمن سال جاری با سرمایه جدید (800/25 میلیارد ریال) برابر 828 میلیارد تومان برآورد می‌شود و این در حالی است که اثرات اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها نیز در پیش‌بینی بودجه سال 1390 لحاظ شده است.
وی تصریح کرد: در مقایسه با سود پیش‌بینی سال قبل در مقطع سه‌ ماهه که به میزان 707 میلیارد تومان بوده است، رشدی بالغ بر 17 درصد را نشان می‌دهد.
نادری بیان داشت: بنابراین به صورت خالص، افزایش سود شرکت براساس این تعدیل 67 میلیارد تومان می‌شود که در گزارش ارسالی به سازمان بورس نیز بطور دقیق ذکر شده و در حال حاضر کل گزارش به علاوه جزئیات آن برروی سایت جامع اطلاع‌رسانی ناشران (www.codal.ir) و نیز سایت امورسهام و مجامع شرکت (www.foolad.co.ir) موجود و برای مطالعه همگان در دسترس است.
وی تاکید کرد: درخواست داریم کارکنان توجه بیشتر به مبحث کاهش هزینه‌ها و کنترل و مدیریت آن داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول