اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9ماه سال جاری انجام شده است

حمل بیش از 4میلیون تن محصولات فولادمبارکه به مقصد مشتریان

خبرگزاری فارس: رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه اصفهان گفت: طی 9ماه سال جاری مقدار 4 میلیون و 107هزار و 200 تن انواع محصولات به مقصد مشتریان فولادمبارکه حمل شده است.

حمل بیش از 4میلیون تن محصولات فولادمبارکه به مقصد مشتریان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اصفهان، حسین رضایت از رشد سه درصدی حمل محصولات فولادمبارکه اصفهان به مقصد مشتریان خبر داد و اظهار داشت: طی 9 ماه سال جاری مقدار 4 میلیون و 107هزار و 200 تن انواع محصولات به مقصد مشتریان فولادمبارکه حمل شده است.
وی در ادامه گفت: از این میزان 3 میلیون و 700هزار تن از طریق حمل و نقل جاده‌ای و بقیه از طریق راه‌آهن به مقصد مشتریان حمل شده است.
 رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولادمبارکه اصفهان افزود: طی مدت مشابه سال 89، مقدار 3 میلیون و 976هزار و 815 تن انواع محصولات این شرکت به مقصد مشتریان حمل شده که در سال جاری مقدار 130هزار و 385 تن افزایش داشته است.
وی ضمن تبریک 26 آذر روز حمل و نقل به ناوگان خستگی‌ناپذیر حمل و نقل کشور گفت: تحقق اهداف‌ و برنامه‌های فولادمبارکه حاصل تلاش و کوشش ناوگان حمل و نقل کشور است
رضایت با بیان اینکه خدمات طاقت‌فرسای ناوگان حمل و نقل کشور تبلور عینی جهاد اقتصادی نزد فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی کشور به ویژه رانندگان است، افزود: امیدواریم بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر در سال جهاد اقتصادی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی کشور در تمام زمینه‌ها باشیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول