اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارگری استان آذربایجان‌شرقی:

تفکر بسیجی زیربنایی‌ترین دستاورد انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج کارگری استان آذربایجان‌شرقی گفت: حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه اسلامی زیربنایی‌ترین دستاورد انقلاب بوده که همین اصل دشمنان را در هراسی بی‌پایان نگه داشته است.

تفکر بسیجی زیربنایی‌ترین دستاورد انقلاب است

رضا رضوانی امروز در حاشیه نشست پایگاه‌های بسیج کارگری آذربایجان‌شرقی در تبریز در گفت‌و‌گو به خبرنگار فارس اظهار داشت: کارگران بسیجی با عشق به ولایت برای به حرکت درآوردن چرخ‌های صنعت و تولید کشورمان می‌کوشند و این امر ناشی از بالا بودن روحیه معنوی این عزیزان است که جنب و جوش اصلی را به فضای کار و تلاش مجموعه‌های تولیدی بخشیده است.

وی تصریح کرد: بسیج به یک نهاد خاص اختصاص ندارد بلکه تمام نهادها و سازمان‌ها به تفکر بسیج برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب نیاز دارند.

رضوانی خاطرنشان کرد: انتقال الگوی بسیج و تفکر والای بسیجی هدف عمده نشر بسیج در صحنه‌های مختلف است و حاکمیت این تفکر خواهد توانست تعالی اخلاقی و معنوی و موفقیت‌های بزرگ را موجب شود.

وی تاکید کرد: آمادگی همه جانبه از ویژگی‌های نیروهای بسیجیان دریادل است و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف و کسب موفقیت‌هایشان نشان از آمادگی نیروهای بسیجی است.

رضوانی تصریح کرد: بسیج در هر حوزه‌ای اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی، درمانی، سازندگی و ... وارد شده خوب عمل کرده و باعث شکوفایی و رشد ایران اسلامی شده است.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی افزود: فرهنگ بسیجی رمز موفقیت و توفیق ملت ایران است، امروز سربلندی ملت ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی ثمره و دستاورد فرهنگ و تفکر بسیجی است که باعث رشد و  تعالی کشور شده است.

رضوانی با بیان اینکه تفکر بسیجی قادر است به تحول در عرصه اقتصادی کمک کند، اظهار امیدواری کرد، با اجرای برنامه‌های تهیه شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی و از جمله حوزه بسیج کارگری، ایران بتواند به جایگاه مطلوب ترسیم شده در سند چشم‌انداز 20 ساله دست یابد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی بسیج کارگری در عرصه اقتصاد و صنعت است، خاطرنشان کرد: امروز ماموریت‌های اصلی بسیج کارگری شامل بالابردن کیفیت، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های تمام شده کالا، معرفی کالاهای داخلی و ایجاد اطمینان در جامعه برای استفاده از کالاهای داخلی است.

رضوانی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی رمز موفقیت و توفیق ملت ایران است، گفت: پیوند بسیج با تمام عرصه‌های جامعه راه‌حلی برای رفع مشکلات موجود در این عرصه‌ها است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول