اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مه‌ولات:

50 درصد از باغات و اراضی کشاورزی مه‌ولات امسال بیمه شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار مه‌ولات خواستار برنامه‌ریزی مسئولان برای بیمه شدن 50 درصد از باغات و اراضی کشاورزی شد.

50 درصد از باغات و اراضی کشاورزی مه‌ولات امسال بیمه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی حاجی‌عرب در جلسه کار گروه توسعه کشاورزی مه‌ولات گفت: دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی و بانک کشاورزی باید با بهره‌گیری از شیوه نامه‌های نوین بیمه‌ای، دایره شمول محصولات باغی و زراعی را افزایش دهند.

وی عملی شدن شعار امسال را مستلزم برنامه‌ریزی صحیح و تلاش بی‌وقفه برای اجرای آن دانست و اظهار کرد: خرید کالاهای ایرانی امری راه‌گشا در بهبود وضعیت اقتصادی کشور است و نیازمند ‌فرهنگ‌سازی و نیز بهبود کیفیت تولیدات داخلی است.

فرماندار مه‌ولات ادامه داد: توجه به بخش کشاورزی و توسعه آن، از دیگر راهکارهای عملی شدن شعار امسال و بهره‌مندی از ثمرات آن است.

وی با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز مانند آب، خاک مرغوب، نیروی انسانی و اعتبارات فراهم است، تصریح کرد: حلقه مفقوده برای استفاده بهینه از این مؤلفه‌ها، برنامه‌ریزی صحیح و قابل اجرا از سوی مسئولان است.

حسین نفتی رئیس بانک کشاورزی شهرستان مه‌ولات نیز در این جلسه، از اعطای تسهیلات بیمه‌ای به میزان 5 میلیون ریال به ازای هر هکتار خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات بدون سپرده‌گذاری و در کمترین زمان ممکن به متقاضیان اختصاص می‌یابد.

رئیس بانک کشاورزی شهرستان مه‌ولات گفت: سال گذشته مجموع پرداخت خسارات بیمه به کشاورزان به رقمی بیش از 20 میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول