اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان یادواره شهید گائینی

مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدعیان کسب عناوین برتر مسابقات فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم از امروز در سیزدهمین دوره این رقابت‌ها با یکدیگر پیکار می‌کنند.

مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قم یکی از استان‌هایی است که مهد ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود و در بین ورزش‌های رزمی مختلف اعم از تکواندو، جودو، کاراته، ووشو و چند سبک دیگر، رشته ورزشی فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ نیز از جایگاه مهم و بالایی برخوردار است.
به همین منظور رقابت‌های فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم برای سیزدهمین دوره متوالی از امروز با شرکت مدعیان در رده‌های سنی و اوزان مختلف در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم آغاز می‌شود.
در این رقابت‌ها ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف تلاش خود را برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر پیکارهای فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ می‌کنند.
سیزدهمین دوره مسابقات فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم، دومین بار با عنوان یادواره شهدای گائینی برگزار می‌شود و طی آن در رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها متولدین سال‌های 1378 تا 1382 با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
در رده سنی نونهالان رقابت مدعیان کسب عناوین اول تا سوم در اوزان منهای 24، 28، 32، 36، 40، 44، 48 و به اضافه 48 کیلوگرم برگزار می‌شود و شرکت تمام سبک‌های رزمی در این دوره از رقابت‌ها بلامانع اعلام شده است.
این در حالی است که رزمی‌کاران شرکت‌کننده در پیکارهای رده سنی نوجوانان مسابقات فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم باید متولدین بین سال‌های 1375 تا 1377 باشند و رقابت‌های این رده سنی در اوزان منهای 36، 40، 44، 48، 52، 56، 60، 64 و به اضافه 64 کیلوگرم برگزار خواهد شد.
رزمی‌کاران حاضر در رده سنی جوانان مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم نیز متولدین بین سال‌های 1372 تا 1374 خواهند بود که رقابت‌های آنها در اوزان منهای 51، 54، 57، 60، 5/63، 67، 71، 76، 81، 86 و به اضافه 86 کیلوگرم به انجام خواهد رسید.
در نهایت مسابقات رده سنی بزرگسالان فول کنتاکت کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم یادواره شهدای گائینی برگزار می‌شود و طی آن کیک‌بوکسینگ‌کاران بالای 18 سال در اوزان منهای 51، 54، 57، 60، 63،67، 71، 76، 81، 86 و به اضافه 86 کیلوگرم به روی رینگ خواهند رفت.
رقابت‌های فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم در حالی به انجام می‌رسد که با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات وزن‌کشی شرکت‌کنندگان مختلف پنج‌شنبه شب در مجموعه ورزشی راحله قم به انجام رسید و شرکت‌کنندگان باید به هنگام مسابقات کارت بیمه ورزشی سال 90 و مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول