اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت‌های رزمی چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور مجوز قضاوت مسابقات رسمی کیک‌بوکسینگ برای 26 داور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت‌های رزمی چهارمحال و بختیاری از صدور مجوز قضاوت مسابقات رسمی کیک‌بوکسینگ برای 26 داور جدید خبر داد.

صدور مجوز قضاوت مسابقات رسمی کیک‌بوکسینگ برای 26 داور

اصغر سامانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نخستین دوره داوری ملی کیک‌بوکسینگ این استان از 18 تا 20 اسفندماه با حضور 30 داور در شهرکرد برگزار شد.

وی، درجه داوری این دوره را درجه‎های 2 و 3 عنوان کرد و افزود: از مجموع 30 داور شرکت‌کننده در این دوره آموزشی، 26 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

سامانیان تصریح کرد: این 26 داور از این پس می‌توانند در مسابقات رسمی کیک‌بوکسینگ کشور قضاوت کنند.

دبیر هیئت‌های رزمی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 24 نفر از شرکت‌کنندگان در این دوره داوری را آقایان و بقیه را داوران خانم‌ تشکیل می‎داند.

وی ادامه داد: تا قبل از برگزاری این دوره داوری، استان چهارمحال و بختیاری فاقد داور ملی بود و این دوره نیز نخستین دوره ملی داوری بود که در این استان برگزار شد.

سامانیان تصریح کرد: این دوره داوری زیر نظر هیئت‌های رزمی این استان برگزار شد.

دبیر هیئت‌ ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری به فعالیت یک هزار و 700 ورزشکار در رشته‌های ورزشی رزمی در این استان خبر داد و افزود: در حال حاضر ورزش‌های رزمی 50 درصد قهرمانی تربیت بدنی استان را در بر می‌گیرد که این آمار نسبت به سال‌های گذشته روند رو به رشدی را سپری کرده است.

سامانیان اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 12 رشته رزمی در چهارمحال و بختیاری فعال است که استقبال جوانان از این رشته‎ها نسبت به رشته‌های دیگر مطلوب و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف این استان استعدادهای زیادی در حیطه ورزش رزم‌آوران وجود دارد که در صورت استعدادیابی و رسیدگی به آنها در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد پیشرفت ورزش رزم‎آوران باشیم.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان علاقه‌مندان در رشته‌های رزمی در این استان زیاد است، افزود: سرمایه‌گذاری مناسب برای تقویت ورزشی رزمی در این استان موجب خواهد شد تا بتوانیم به خوبی و به شایستگی پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان این استان باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت در راستای توسعه فضاهای ورزشی در نقاط مختلف کشور، ادامه داد: تلاش در راستای افزایش زیرساخت‏های ورزشی، منجر به توسعه اجتماعی و فرهنگی می‎شود و زمینه را برای اعتلای ورزشی جوانان در عرصه‌‌های مختلف فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول