اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلپایگان

رقابت‌های جایزه بزرگ کیک‌ بوکسینگ برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گلپایگان گفت: رقابت‌ بهترین مبارزان 70 کیلوگرم رشته کیک ‌بوکسینگ ایران برای کسب جایزه بزرگ برگزار شد.

رقابت‌های جایزه بزرگ کیک‌ بوکسینگ برگزار شد

رضا نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان با اشاره به اینکه رقابت‌های کیک‌ بوکسینگ جایزه بزرگ، جایزه‌ای دو میلیون تومانی را نیز به دنبال داشت، گفت: سبک برگزار شده در این رقابت‌ها IKN بود.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های 70 کیلوگرم کیک بوکسینگ ایران هشت نفر شرکت‌کننده حضور داشتند، تاکید کرد: در این مسابقات سعید گاردولی از خرم‌ آباد (درود) جایزه دو میلیون تومانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گلپایگان تاکید کرد: در رقابت‌های جایزه بزرگ 70 کیلوگرم کیک بوکسینگ ایران محمد حمزه نیز در فینال توانست، جایزه 500 هزار تومانی را به دست آورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های سوپرفایت که هم‌زمان با مسابقات کیک بوکسینگ برگزار شده بود کرد و بیان داشت: در این رقابت‌ها نیز سید هادی رشیدی در وزن 60 کیلوگرم، محمد نوری در وزن 86 کیلوگرم، میثم آقارضایی در وزن 64 کیلوگرم و ابراهیم فتاحی در وزن 50 کیلوگرم مقام نخست را از آن خود کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه رشته ورزش‌های رزمی علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: با تلاش اعضای هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان این رشته ورزشی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار شده است.

وی افزود: وجود حمایت‌کنندگان خوبی مانند شرکت موو‌ فری که حمایت از رقابت‌ ورزشکاران 70 کیلوگرم کیک بوکسینگ ایران را بر عهده داشته است، می‌توان شاهد افزایش هر چه بهتر کمی و کیفی رشته ‌ورزش‌های رزمی در استان اصفهان بود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول