اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش‌ و جوانان فریدونکنار:

فریدونکنار میزبان مسابقات کیک بوکسینگ مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش‌ و جوانان فریدونکنار از میزبانی مسابقات فری کیک بوکسینگ قهرمانی استان در 21 بهمن در سالن حجاب خبر داد.

فریدونکنار میزبان مسابقات کیک بوکسینگ مازندران شد

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های استان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

مسئول کمیته تربیت بدنی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: در نخستین روز دهه مبارک فجر نیز فوتسال کارکنان دولت در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار با اشاره به میزبانی این شهرستان در جشنواره بازی‌های بومی و محلی مازندران در دهه مبارک خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی استان ویژه آقایان با قضاوت سه داور و هر شهر با یک بازی در 16 بهمن در سالن شهدا برگزار شد و ورزشکاران فریدونکناری با لنگه بازی یا همان پاپلیس کاه در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران فریدونکناری با لباس‌های ورزشی در راهپیمایی حماسی 22 بهمن امسال حضور می‌یابند، اذعان داشت: مسابقات تکواندو آقایان، دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی، دوی همگانی روستایی و تنیس روی‌میز دانش‌آموزی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول