اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 7 مدال رنگارنگ

کیک بوکسینگ کاران قم نایب قهرمان کشور شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت کیک بوکسینگ کاران قمی در کسب عنوان نایب قهرمانی کشور خبر داد.

کیک بوکسینگ کاران قم نایب قهرمان کشور شدند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشبختانه سال موفقی را پشت سر می‌گذاریم زیرا ورزشکاران رزمی کار قمی در سال جاری در جریان پیکارهای مختلف داخلی و برون مرزی افتخار آفریده‌اند و در جریان پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور نیز بار دیگر شاهد موفقیت بودیم.

وی ادامه داد: پیکارهای کیک بوکسینگ کشور که حکم انتخابی تیم ملی کشورمان برای اعزام به پیکارهای برون مرزی را نیز داشت، به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در این مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ کشور از استان‌های مختلف حضور داشتند و از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز 10 کیک بوکسینگ کار در اوزان مختلف با حریفان به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: تیم 10 نفره کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با مربیگری ابوالقاسم افشاری مهر و امیرحسین نیازمند در این دوره از مسابقات شرکت کرده و خوشبختانه با کسب هفت مدال خوشرنگ و سهمیه تیم ملی به کار خود پایان داد.

رشیدی یاد آور شد: تیم اعزامی کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در این پیکارهای در اوزان منهای 54، 64، 71، 75، 86 و 91 کیلوگرم توسط رزمی کاران مستعد و توانمند خود موفق به کسب مدال شد.

وی ابراز داشت: سهم کیک بوکسینگ کاران قمی در این دوره از مسابقات سه نشان طلا، دو نقره و دو برنز بود و در نهایت تیم کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم را در بین مدعیان در جایگاه دوم رده بندی تیمی قرار داد تا قم نایب قهرمان این دوره نیز شود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به مدال آوران قمی از این مسابقات افزود: حسن مختاری نخستین مدال آور تیم کیک بوکسینگ قم بود که موفق شد در وزن منهای 54 کیلوگرم عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی اضافه کرد: در حالی که دو نماینده از هیئت ورزش‌های رزمی قم در وزن منهای 54 کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ شرکت کرده بودند، حسن مختاری در فرم استایل و علی قادری در فرم دیگری به رقابت با حریفان پرداختند که اتفاقا قادری نیز توانست مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

رشیدی بیان داشت: همچنین محمدجواد صادق در وزن منهای 71 کیلوگرم با عبور از سد تمام رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت، جواد سپهرکیا و محمد امیدی نیز در اوزان منهای 91 و 86 کیلوگرم با وجود شایستگی برای کسب مدال طلا به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره بسنده کردند.

وی عنوان کرد: در این پیکارها مجید گائینی در وزن منهای 64 و سجاد قربانی در وزن منهای 75 کیلوگرم به مقام سوم و نشان برنز دست یافتند، ضمن اینکه تیم قم در رده بندی تیمی بعد از گیلان و بالاتر از اصفهان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول