اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم خبر داد

هوشمند‌سازی سرویس حمل و نقل و ناوگان عمومی در قم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم از هوشمندسازی سرویس حمل و نقل و ناوگان عمومی در شهرداری قم خبر داد.

هوشمند‌سازی سرویس حمل و نقل و ناوگان عمومی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن صبوری گفت: به دلیل اهمیت اطلاعات در فرآیند تصمیم‌گیری، فرآیند اطلاعات در جهان با سرعت چشمگیری در حال توسعه است و تمام فعالیت‌های روزمره بشر را مورد تاثیر قرار داده است.

وی گفت: در حوزه شهری شهرها و شهرداری‌های الکترونیکی یکی پس از دیگری در حال ظهور هستند و در آینده نزدیک ارائه خدمات شهری را کاملا دگرگون می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم با اشاره به اینکه در زمینه گسترش حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت شهرداری قم اقداماتی انجام خواهد شد افزود: یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود پیاده‌سازی سیستم‌های مجتمع اداری و مالی مبتنی بر ERP و حسابداری تعهدی است.

صبوری ادامه داد: همچنین پیاده‌سازی سیستم جامع شهرسازی، نوسازی و درآمد با اتصال به سیستم اداری و مالی یکی دیگر از اقداماتی است که در این راستا توسط شهرداری قم انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پیاده‌سازی 35 زیر سیستم در مجموعه‌های خدمات شهری، حمل و نقل و عمرانی به‌عنوان زیرساخت حسابداری تعهدی و سیستم آمار و دانش‌بنیان از دیگر اقداماتی است که در راستای گسترش فناوری اطلاعات انجام خواهد گرفت.

وی گفت: ایجاد سیستم آمار و دانش‌بنیان به منظور بسترسازی سیستم‌های تصمیم‌ساز نیز توسط شهرداری قم انجام می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم با اشاره به اینکه گسترش فناوری اطلاعات در دو بخش مدنظر قرار گرفته است افزود: یک بخش مربوط به بخش داخلی مجموعه شهرداری است که شامل سیستم‌ها و فرآیندهای شهرداری است و شامل سیستم‌های اداری، مالی و اطلاعاتی می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از بخش‌های دیگر مربوط به ارائه سرویس‌های الکترونیک در قالب شهر الکترونیک به شهروندان است.

صبوری گفت: هوشمندسازی تقاطع‌های هم‌سطح، هوشمندسازی سرویس حمل و نقل و ناوگان عمومی و همچنین استفاده از کارت شهروندی به عنوان کیف پول خرد در سطح شهر به عنوان کارت الکترونیک شهروند یکی از وظایف اصلی در ارائه خدمات فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول