اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

زمان بهانه‌گیری به پایان رسید، عمل کنید

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه زمان، زمان عمل است نه بهانه‌گیری، گفت: امضای میثاق‌نامه مدیران استان در حمایت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشریفاتی نیست.

زمان بهانه‌گیری به پایان رسید، عمل کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در حاشیه امضای میثاق‌نامه، حمایت قاطع خود را از فرمایش‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1391 با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و عزم راسخ برای رشد سرمایه‌گذاری و توسعه و پیشرفت و آبادانی استان اعلام و تاکید کرد: نباید این میثاق‌نامه تشریفاتی قلمداد شود بلکه مضمون آن باید اعتقادی از عمق جان همه ما باشد و تمام مدیران به واسطه دلبستگی به ولایت، ایستادگی و ثبات‌قدم خود را در حمایت از تولید داخلی به اثبات برسانند.

بیگی با بیان اینکه زمان، زمان عمل است نه بهانه‌گیری، افزود: میثاق‌نامه نماد تلاش برای رسیدن به تعالی اقتصادی است که تمام مدیران استان خود را ضامن تحقق آن می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: این یک انتخاب نیست بلکه یک راه گریزناپذیر برای موفقیت در عرصه جنگ اقتصادی است که هم ملت، هم دولت و هم بخش خصوصی باید خود را برای مدیریت شرایط موجود و مقابله با سختی‌های این مسیر آماده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اعتقادات دینی ما نیز تقویت‌کننده این میثاق‌نامه است و مردم ما در طول تاریخ با تمسک به این اعتقادات نشان داده‌اند که برای حفظ عزت و استقلال خود زیر بار جور قدرت‌های ظالم نمی‌روند. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول