اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی

مدیران آذربایجان‌شرقی هم‌پیمان شدند

خبرگزاری فارس: مدیران استان آذربایجان‌شرقی با امضای میثاق‌نامه‌ای، حمایت قاطع خود را از فرمایش‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1391 با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اعلام کردند.

مدیران آذربایجان‌شرقی هم‌پیمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیران استان آذربایجان‌شرقی با امضای میثاق‌نامه‌ای، حمایت قاطع خود را از فرمایش‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1391 با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اعلام کردند.

 در این میثاق‌نامه که به امضای آیت‌الله مجتهدشبستری نماینده ولی‌فقیه در استان، احمد علیرضابیگی استاندار و مالک‌اژدر شریفی رئیس کل دادگستری استان به نمایندگی از مدیران آذربایجان‌شرقی رسید، بر رفع موانع محیط کسب و کار و حمایت کامل و همه‌جانبه از کار و سرمایه ایرانی تاکید شده است.

تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی، خدماتی و حمایتی بر اساس این میثاق‌نامه مصمم شده‌اند تمام تلاش خود را همگام و همسو در راستای اصلاح فضای کسب و کار، افزایش تولید استانی و استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری در اقصی نقاط استان آذربایجان‌شرقی به کار گیرند.

این میثاق‌نامه به منظور بهبود فضای سرمایه‌گذاری، توانمندسازی بخش خصوصی و توسعه هرچه بیشتر این بخش در استان و همچنین ارتقای امنیت اقتصادی جهت رشد سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات، اشتغال و اعتماد بین بخش خصوصی و دولت و نیز استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده تنظیم و به امضا رسیده است.

در پایان این میثاق‌نامه اظهار امیدواری شده است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان، نیروی کار و سرمایه‌های کوچک و بزرگ استانی، موجبات رشد و توسعه و پیشرفت آذربایجان‌شرقی و ایران اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول