اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

دشمن به دنبال مأیوس کردن ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار البرز تأکید کرد: مهم‌ترین اولویت دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران، منحرف ساختن ذهن نسل جوان از آرمان‌های اصیل انقلاب است.

دشمن به دنبال مأیوس کردن ملت ایران است

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و به طور کلی در معادلات بین‌الملل تأثیر بسیار زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: کارشناسان و محققان غربی بارها به این تأثیر عمیق به ویژه در میان ملت‌های خواستار آزادی و استقلال اعتراف کرده و معتقدند که ایران الگویی برای ملت‌های عدالت‌طلب است.

* قیام‌ ملت‌های مسلمان برگرفته از انقلاب اسلامی بود

این مسئول با بیان اینکه تحلیل‌گران و کارشناسان روابط بین‌الملل در زمان تحلیل قیام ملت‌های مسلمان در منطقه اعتراف کردند که ایران و دست‌یابی به مدل نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی مردم بوده است، گفت: به دلیل این تأثیرگذاری، کشورهای غربی توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی را افزایش داده و هدف آنها مأیوس کردن ملت ایران است.

رجبی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی گسترده علیه کشورمان توسط کشورهای زورگوی غربی گفت: غربی‌ها می‌خواهند مردم ما را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار داده و آنها را نسبت به توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی مأیوس و ناامید کند.

* حمایت از تولید ملی در شرایط فعلی ضروری است

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه راهکاری باید برای مقابله با توطئه دشمنان خارجی اتخاذ شود؟ گفت:‌ در گام نخست حتی یک لحظه نباید در برابر توطئه‌های اقتصادی دشمن غافل شویم.

رجبی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی در رهنمودهای نوروزی راه مقابله با این توطئه‌ها را به صورت شفاف بیان فرمودند و به طور قطع حمایت از تولید ملی و توجه به تولید و صنایع داخلی تنها راه چاره ما است.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه رهبری معظم انقلاب وظایف مردم و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در حوزه اقتصادی را تبیین فرمودند، همه مردم و مسئولان باید عزم و اراده جدی تحقق این رهنمودها را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول