اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

توطئه‌ها تاثیری در ارادت حاج احمدآقا به رهبری نداشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به ولایت‌پذیری حاج احمد خمینی گفت: دشمن توطئه‌های زیادی را تدارک دیده بود تا حاج احمدآقا را از رهبری جدا کند که در این راه با شکست مواجه شد.

توطئه‌ها تاثیری در ارادت حاج احمدآقا به رهبری نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام علی‌صالح موسوی‌‌اعظم امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین شاکله‌های باوری هر مسلمانی اعتقاد به معاد و روز قیامت است.

 امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: خداوند سوگند به قیامت یاد می‌کند تا این‌که انسان‌ها اعتقاد بیشتری به این موضوع پیدا کنند.

موسوی‌اعظم یادآور شد: همه در ادای شکرگزاری نعمت‌های پروردگار عاجز هستیم و هیچ نعمتی بالاتر از وجود پیامبران و ائمه و ولایت در جامعه نیست.

وی افزود: ائمه و پیامبران نصیحت‌گران مشفقی در جامعه هستند که ما را متوجه نفس لوامه می‌کنند و انسان را از ارتکاب اعمال زشت و معصیت‌آفرین باز می‌دارند.

خطیب موقت جمعه یاسوج در خطبه دوم گفت: این روزها تحرکات زیاد و البته عجیب و غریبی برای آمادگی استقبال از عید نوروز دیده می‌شود.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: کاش به جای این همه تکاپو به دنبال محاسبه نفس خود نیز بودیم که متاسفانه کمتر به آن پرداخته می‌شود.

وی تاکید کرد: 365 روز به مرگ نزدیک‌تر شدیم اما دریغ از این که اعمال خود را محاسبه کنیم و برای ارتقاء سطح آن از سوی بدی‌ها به سمت خوبی‌ها بکوشیم.

موسوی‌اعظم عیدی را که همراه با گناه باشد به نکبت تشبیه کرد و گفت: اگر عاقل باشیم همان‌گونه که در روایات آمده این روز را روزه می‌گیریم و به محاسبه اعمال یک ساله خود می‌پردازیم.

خطیب موقت جمعه یاسوج در ادامه با تسلیت سالگرد شهادت حاج احمد خمینی گفت: دشمن خیلی تلاش کرد که این مجاهد نستوه را از رهبری جدا کند که نتوانست.

وی گفت: این مرام باید سرمشق دیگران قرار گیرد که با هر توطئه‌ای از رهبر و ولی خود جدا نشوند که در این راه حاج احمد می‌تواند الگوی مناسب و بی‌نظیری باشد.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول