اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از شناسایی و دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در آستارا

 نادر خورسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به جزئیات نحوه دستگیری این سارق در این شهرستان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه وقوع سرقت موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند.

وی، با بیان اینکه مظنون پس از انجام اقدام‌های پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: پس از اقدام‌های پلیسی ماموران پلیس آگاهی آستارا وی را دستگیر کردند و با توجه به اعتراف بزه انتسابی اموال مسروقه کشف و ضبط و متهم نیز تحویل مقامات قضایی شد.

این مسئول، کشف 170 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در آستارا را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان ذکر کرد و ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان موفق به کشف بیش از 170 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی شدند.

وی، توقیف 99 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به  دلیل مزاحمت و آلودگی صوتی را از دیگر اقدام‌های انتظامی آستارا برشمرد و تصریح کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته گذشته 944 مورد تخلف رانندگی را ثبت و اعمال قانون کردند که از این تعداد 90 مورد آن تخلف حادثه ساز بوده است.

خورسند خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد 71 دستگاه موتورسیکلت و 28 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایجاد آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای عابران پیاده توقیف شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول