اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فومن:

متهم فراری فومن در انزلی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فومن از دستگیری یک جوان شرور و متواری اهل فومن در انزلی و کشف مقداری تجهیزات نظامی از این متهم خبر داد.

متهم فراری فومن در انزلی دستگیر شد

علی‌اکبر صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به دستگیری جوان شرور و متواری این شهر اظهار کرد: جوان 30 ساله‌ای اهل فومن که سابقه درگیری، شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان این شهر داشت با تلاش شبانه‌روزی پلیس فومن در شهر انزلی دستگیر شد.

وی افزود: این جوان 4 مورد درگیری منجر به جرح را مرتکب شده بود که در آخرین درگیری چهار نفر را مجروح کرد و متواری شد و به دلیل حساسیت این موضوع متهم تحت تعقیب قرار گرفت و با یک عملیات غافلگیرانه در انزلی دستگیر شد.

فرمانده پلیس فومن، با بیان اینکه شرارت این شخص با سرمستی صورت می‌گرفت، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته از این شخص شرور، یک قبضه کلت کمری شکاری، یک رشته دست‌بند فلزی، افشانه دفاع شخصی و تعدادی تجهیزات نظامی کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس امنیت جامعه را با همراهی و همکاری شهروندان تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه موارد مشکوک و مشابه را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند تا اقدام سریع و به موقع صورت گیرد و از بروز حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول