اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

زورگیر آذربایجان‌غربی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: فردی زورگیر در آذربایجان غربی دستگیر شد.

زورگیر آذربایجان‌غربی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد زورگیری از یک دختر بچه خردسال هشت ساله و سرقت طلاهای وی رسیدگی به موضوع با حساسیت لازم در دستور کاری ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی نهایتا ماموران به سرنخی در این زمینه دست یافته و موفق شدند از طریق دوربین مدار بسته یکی از بانکهای این شهرستان متهم سابقه‌داری را شناسایی کنند.

این مسئول افزود: با انجام هماهنگی‌های لازم قضایی و در یک عملیات منسجم متهم در منزلش دستگیر و پس از دلالت به مقر پلیس به بزه انتسابی خود معترف شد.

جدیدی با اشاره به اینکه تحقیق از متهم دستگیر شده برای کشف دیگر اعمال مجرمانه وی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید تا حد امکان از آراستن فرزندان خود به زیورآلات پرهیز کرده و از این طریق زمینه کاهش جرم به ویژه زورگیری از کودکان را برای افراد مخل امنیت از میان بردارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول