اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام عملیات تعقیب و گریز

سارق خودرو در فیروزکوه دستگیر شد

خبرگزاری فارس: سارق خودرویی که با انجام حرکات مخاطره‏آمیز و سرعت غیرمجاز در نظم ترافیکی اختلال ایجاد کرده بود، توسط مأموران پلیس راه فیروزکوه- دماوند در شرق تهران دستگیر شد.

سارق خودرو در فیروزکوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران از دستگیری سارق خودروی پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

علیرضا واحدی گفت: مأموران پلیس راه فیروزکوه ـ دماوند در حین گشت‏زنی در محور اصلی فیروزکوه به تهران با مشاهده حرکات مخاطره‏آمیز و سرعت غیرمجاز راننده یک دستگاه خودرو پژو و ایجاد اختلال در عبور و مرور سایر وسائل نقلیه، بلافاصله برای توقیف خودروی مذکور وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: راننده خودرو به محض رؤیت مأموران بدون توجه به دستور ایست پلیس، همچنان با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد.

واحدی ادامه داد: با عکس‏العمل سریع سایر اکیپ‏های عملیاتی، طرح مهار به اجرا گذاشته شد و پس از دقایقی، خودروی مورد نظر متوقف و راننده آن به نام "علی- ب " دستگیر شد.

وی ادامه داد: اکیپ‏های عملیاتی پلیس پس از استعلام پلاک و بررسی مشخصات خودرو متوجه شدند که خودروی مورد نظر سرقتی بوده و در روز گذشته در یکی از شهرستان‏های همجوار به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در پایان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد بیان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده‏ای به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول