اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر خبر داد

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به بردسیر

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر از اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال برای اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به بردسیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان از اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به بردسیر خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار در روزهای پایانی سال 90 ابلاغ و تخصیص یافته که در قا‌لب بیش از 20 پروژه عمرانی در شهرستان در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد‌: سال 90 رکورد اعتبارات عمرانی در بردسیر شکسته شده و این اعتبارات رشد بیش از 30 درصدی نسبت به سال 89 داشته‌اند.

موحدی‌نیا سال 91 را نیز سال شکوفایی صنعت در بردسیر خواند و افزود‌: امیدواریم در سال 91 با بهره‌برداری از چند طرح صنعتی شاهد تحولی عظیم در بخش صنعت بردسیر باشیم.

وی عنوان کرد: سال جاری چهارمین سال از دهه چهارم حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با جهت‌گیری اقتصادی نامگذاری می‌کنند.

موحدی‌نیا گفت: این نا‌مگذاری‌های هدایت‌گرانه‌ که قالب و سو‌گیری تلاش‌ها و وظایف متولیان امور و مردم را در طی سال مشخص می‌کند‌ از توالی علمی و ارزشی جامعه در چارچوب تحقق سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و سایر اسناد راهبردی اقتصادی کشور برخوردار بوده، نگاهی حکیمانه نیز به شرایط روز اقتصاد کشور دارد.

فرماندار بردسیر افزود: با تولید کالای مرغوب، مردم برای خرید کالای ایرانی ترغیب می‌شوند و به این طریق می‌توان از واردات کالاهای خارجی جلوگیری کرد، پس باید سرمایه‌گذاران با حمایت دولت و مجلس به سمت رقابت با کالاهای خارجی و تولید کالای باکیفیت بیشتر بروند.

وی‌ ابراز داشت: سعی دشمنان این است که تولید ما پایین بیاید تا ملت به خارج نیاز پیدا کند، بنا‌بر‌این تولید کنندگان، کشاورزان و صنعت‌گران باید کمر همت ببندند و کیفیت کالا را به حد اعلاء برسانند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول