اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دیدار با مردم بندرعباس و حاجی‌آباد

رئیس جمهور عازم بستک شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور پس از حضور در بین مردم بندرعباس و حاجی‌آباد، عازم شهرستان بستک در شمال‌غربی هرمزگان شد.

رئیس جمهور عازم بستک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش پس از اتمام سخنرانی خود در شهرستان حاجی‌آباد، عازم بستک شد تا با مردم این شهرستان نیز از نزدیک دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.  

هم‌چنین رئیس جمهور بعد از دیدار با مردم شهرستان بستک عازم بندر خمیر می‌شود، سفر هیئت دولت در دور چهارم سفر به هرمزگان تا روز پنج‌شنبه همین هفته به طول می‌انجامد.

یادآور می‌شود احمدی‌نژاد امشب نیز با منتخبین، روحانیون، هنرمندان، خانواده شهدا و سایر اقشار منتخب در بندرعباس نیز دیدار می‌کند، هم‌چنین رئیس جمهور طی روز چهارشنبه با مردم شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، ابوموسی، هرمز و قشم نیز دیدار می‌کند.

محمود احمدی‌نژاد سپس با مردم شهرستان‌های شرقی استان یعنی جاسک،‌ بشاگرد، سیریک، میناب و رودان نیز دیدار خواهد کرد، رئیس جمهور طی روز پایانی سفر خود به هرمزگان علاوه بر شرکت در کارگروه اشتغال و جلسه هیئت دولت طی ارتباطی زنده از طریق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با مردم استان گفت‌وگو خواهد کرد.

علاوه بر دیدار رئیس جمهور با مردم شهرستان‌های مختلف استان، وزرا نیز به شهرستان‌های مختلف سفر کرده و مشکلات را بررسی و به عنوان نمایندگان دولت تصمیماتی را در راستای رفع مشکلات می‌گیرند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول