اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه سفرهای استانی

رئیس جمهور عازم حاجی‌آباد هرمزگان شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در ادامه سفر استانی خود عازم حاجی‌آباد از توابع هرمزگان شد تا با مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کند.

رئیس جمهور عازم حاجی‌آباد هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان، رئیس جمهور پس از سخنرانی در جمع مردم بندرعباس عازم شهرستان حاجی‌آباد به عنوان قطب کشاورزی استان شد تا از نزدیک با مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کند.

هم‌زمان با دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت، 13 نفر از اعضای دولت با سفر به شهرهای مختلف استان هرمزگان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی هیئت دولت، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

رئیس جمهور علاوه بر حاجی‌آباد در بستک و هم‌چنین بندر خمیر نیز حضور یافته و در پایان برنامه‌های روز نخست با ایثارگران، منتخبین و علماء و مدیران استانی دیدار می‌کند.

رئیس جمهور طی روز چهارشنبه با مردم شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، ابوموسی، هرمز و قشم نیز دیدار می‌کند.

هم‌چنین محمود احمدی‌نژاد سپس با مردم شهرستان‌های شرقی استان یعنی جاسک،‌ بشاگرد، سیریک، میناب و رودان نیز دیدار می‌کند.

رئیس جمهور طی روز پایانی سفر خود به هرمزگان علاوه بر شرکت در کارگروه اشتغال و جلسه هیئت دولت طی ارتباطی زنده از طریق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با مردم استان گفت‌وگو خواهد کرد.

علاوه بر دیدار رئیس جمهور با مردم شهرستان‌های مختلف استان، وزرا نیز به شهرستان‌های مختلف سفر کرده و مشکلات را بررسی و به عنوان نمایندگان دولت تصمیماتی را در راستای رفع مشکلات می‌گیرند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول