اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه هیئت دولت در استان البرز پایان یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین جلسه استانی هیئت دولت که به ریاست محمود احمدی‌نژاد در محل استانداری البرز برگزار شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

جلسه هیئت دولت در استان البرز پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت از صبح امروز برای انجام چهارمین سفر استانی مهمان مردم البرز هستند.

انجام چهار سخنرانی در جمع هزاران نفر از مردم شهرستان‌های کرج، طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر بود که انجام شده است.

هم‌چنین برخی از اعضای هیئت دولت از جمله محمدرضا رحیمی معاون اول دولت، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور، مصطفی محمدنجار وزیر کشور، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری در این سفر محمود احمدی‌نژاد را همراهی می‌کردند.

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال از جمله دیگر برنامه‌های مهم این سفر بود و این در حالیست که معاون اول رئیس جمهور و وزرایی چون محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از صبح امروز ده‌ها طرح عمرانی را در استان البرز افتتاح کرده‌اند.

پس از پایان جلسه کارگروه اشتغال البرز، جلسه استانی هیئت دولت به ریاست محمود احمدی‌نژاد آغاز به کار کرد که در این جلسه عیسی فرهادی استاندار البرز و مدیران دستگاه‌های مختلف استان به همراه وزرای همراه رئیس جمهور حضور داشتند.

با اتمام این جلسه، محمود احمدی‌نژاد برای انجام سخنرانی در جمع نخبگان و علمای دینی البرز به سمت سالن شهیدان نژادفلاح کرج حرکت کرده است.

قرار است مصوبات جلسه استانی هیئت دولت در البرز را تا ساعاتی دیگر محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران تشریح کند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول