اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار گلبهار:

سیل در چناران 2 قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: بخشدار گلبهار گفت: بعد از ظهر دیروز بر اثر بارندگی شدید در بخش‌های مرکزی و گلبهار شهرستان چناران و جاری شدن سیل دو نفر از ‌هموطنانمان مفقود شدند.

سیل در چناران 2 قربانی گرفت

محمدحسین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: این بارندگی که منجر به جاری شدن سیل شد به راه‌های روستایی خسارت وارد نکرده و تمام راه‌های روستایی منطقه باز است.

وی با اشاره به خسارت وارده شده به باغات شهرستان چناران اظهار داشت: وارد آمدن خسارت به زمین‌های کشاورزی اطراف رودخانه در این مناطق بسیار زیاد است.

بخشدار گلبهار عنوان کرد: پس از وقوع سیل در روستاهای مذکور شهرستان فرماندار در محل حضور یافته و دستور رسیدگی به وضعیت پیش آمده را صادر کردند.

قاسمی اظهار داشت: نیروهای هلال‌احمر، بسیج محلی، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در محل حضور دارند و تلاش برای یافتن مفقودین این حادثه ادامه دارد.

هم‌چنین حسین قریب بخشدار مرکزی چناران گفت: سیل به دلیل طغیان آب به برخی منازل حاشیه شهر  وارد شد و دیوارها خیس و خسارتی به حواشی خانه‌های مسکونی وارد شده است.

وی ادامه داد: سیل به حدودی از اراضی کشاورزی بخش خسارت وارد کرده که با کارشناسان جهاد کشاورزی برای برآورد خسارت هماهنگی شده است.

وی افزود: راه‌های روستایی بخش مرکزی و گلبهار باز است و نیروهای اجرایی و خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده حضور و در حال خدمات‌رسانی هستند.

بخشدار مرکزی چناران به روز 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و عنوان کرد: با توجه به منطقه که گردشگری، توریستی و ییلاقی است به نیروهای نظامی و انتظامی ابلاغ شده که اجازه تردد در مسیر رودخانه‌ها و آبگیرها داده نشود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول