اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نگاه ویژه دولت، هرمزگان را به استانی منحصر به ‌فرد تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه این استان به واسطه ظرفیت‌های متعدد استانی، استراتژیک به حساب می‌آید گفت: نگاه ویژه دولت در بالفعل شدن ظرفیت‌های این استان نقشی اساسی داشته است.

نگاه ویژه دولت، هرمزگان را به استانی منحصر به ‌فرد تبدیل کرده است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسم استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی بندرعباس ضمن قدردانی از چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان،‌ اظهار داشت: مردم خونگرم و ولایت‌مدار استان هرمزگان در مبارزات نظام ستم‌شاهی، جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع از تمامیت ارزی کشورمان حضور فعال خود را به اثبات رسانده و وجود شهدا، جانبازان و آزادگان در استان بیانگر این تعهد، تدین و پیوند دوستی مردم غیرتمند استان با نظام است.

وی بیان داشت: مردم غیور و همیشه در صحنه خلیج فارس همواره آمده‌اند تا پیام دولت خویش را دریافت کنند و 27.5 درصد مشارکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته بیانگر این تعامل و هم‌یاری است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: مرز دسترسی به آب‌های آزاد، داشتن نعمت خدادادی نفت و گاز، ظرفیت‌های شیلاتی، اشراف به تنگه هرمز و جزایر منحصر به فرد آن و قرارگیری در کریدور شمال و جنوب موقعیت ویژه به استان هرمزگان بخشیده و آن را به استانی استراتژیک در عرصه ملی تبدیل کرده است.

وی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: برای مردم استان هرمزگان دوران خدمت بی‌منت دولت‌های جناب‌عالی نماد توسعه و پیشرفت و تحقق بخش عمده آرزوهای دیرینه و مظهر تجلی و تعالی همه‌جانبه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان زرخیز و استراتژیک است.

عزیزی اضافه کرد: دولت نهم و دهم اهتمام ویژه‌ای به عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی به عمل آورده و تحقق بخشی در زمینه تحول و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال و غیره از عمده آرزوهای دیرینه مردم این منطقه است.

این مسئول افزود: فرآیند توسعه استان با شکل‌گیری دولت نهم و با پشتوانه مردم عزتمند و پرتلاش این مرز و بوم و مشارکت همه‌جانبه آنها و تمرکز بر ظرفیت‌های درون استانی و استفاده از کمک‌های ملی شتاب قابل توجهی گرفته است.

استاندار هرمزگان در پایان خطاب به ریاست جمهوری اذعان داشت: از این که خطه نیلگون خلیج فارس و مردم قناعت پیشه را برای دیدار مجدد برگزیده و با وجود اخلاص و مهرورزی و پیام‌های آزادی‌بخش صمیمانه سپاسگزاریم.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول