اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

برای ارائه خدمات پزشکی به دیگر کشورها آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای ارائه خدمات پزشکی به مردم دیگر کشورها با هماهنگی و برنامه‌ریزی آماده‌ایم.

برای ارائه خدمات پزشکی به دیگر کشورها آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا حیدری صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در کنار خدمات پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانشگاه خدمات فرهنگی نیز باید به مردم ارائه دهیم.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال جاری انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی با مشارکت و همکاری گروه‌های فرهنگی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ارائه خدمات در روستاها و مناطق دور افتاده به همکاری دانشجویان، اساتید و بسیج جامعه پزشکی نیز از دیگر برنامه‌های امسال است.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ظرفیت‌ها و امکانات خوبی برخوردار است آماده‌ایم خدمات پزشکی را با برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته با مردم دیگر کشورها نیز ارائه کنیم.

حیدری اضافه‌کرد: مردمی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند از ارائه خدمات توسط بسیجیان استقبال کرده و این کار تاثیرات و نتایج مثبتی نیز در برخواهد داشت.

وی تأکید کرد: یکسان‌سازی پوشش کارکنان پوشش کارکنان برای تأکید بیشتر اجرایی شدن حجاب و عفاف در دانشگاه بزودی ابلاغ می‌شود.

حیدری ادامه داد: به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی بیشتر در دانشگاه یک روحانی به عنوان مشاور فرهنگی در دانشگاه مشغول به کار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول