اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

باید برای درخشش استعدادهای فرهنگی دشتستان تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: همه مسئولان باید دست در دست هم دهیم و برای درخشش استعدادهای فرهنگی دشتستان تلاش کنیم.

باید برای درخشش استعدادهای فرهنگی دشتستان تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم دشتستان در صحنه‌های مختلف، کاهش 34 درصدی جرایم و احساس امنیت پایدار در سطح شهرستان نشان از رشد و بالندگی فرهنگی مردم شهرستان دشتستان دارد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تاثیر رشد و توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی و مذهبی در کاهش جرم و ناامنی در شهرستان دشتستان مشهود است.

خسروی بیان داشت: رویکرد دولت‌های نهم و دهم رویکردی فرهنگی بوده و شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی و فضاهای فرهنگی در سراسر کشور بوده‌ایم.

وی در همین راستا ادامه داد: در سال گذشته شاهد اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبارات فرهنگی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و با بررسی‌های صورت گرفته تمامی این اعتبارات به طور کامل اختصاص یافته است.

این مسئول اضافه کرد: توجه به اهداف و رویکرد‌های اساسی دولت و تلاش برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان در تمامی جایگاه‌ها و مقام‌ها باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.

فرماندار دشتستان ابراز داشت: در شهرستان دشتستان ‌استعداد بسیار بالایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری وجود دارد و با توسعه فضاهای فرهنگی می‌توان زمینه‌ساز درخشش ظرفیت‌های هنری این شهرستان شد.

خسروی نقش فعالیت روحانیون در حوزه‌های فرهنگی را غیر قابل انکار دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های روحانیون و طلاب در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان نقشی اساسی داشته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول