اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

تمام عظمت عاشورا مدیون حضرت زهرا (س) است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: تمام عظمت عاشورا مدیون فاطمه زهرا(س) است.

تمام عظمت عاشورا مدیون حضرت زهرا (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی شنبه شب در جمع مردم برازجان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: توجه به ائمه اطهار(ع) امر مهم و ارزشمندی است و تاثیر بسزایی در زندگی دارد.

وی با بیان اینکه محبت حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت(ع) یک سرمایه است افزود: این سرمایه عظیم در جهان بی‌نظیر است و باید قدردان این نعمت باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد: شخصیت بزرگ فاطمه زهرا(س) در تاریخ اسلام و در تمام عالم بی‌نظیر است و ایشان در بین اهل‌بیت (ع) نیز جایگاهی ویژه و ممتاز دارد.

تقوی در ادامه با بیان بخش‌های از شخصیت والای حضرت فاطمه(س) تصریح کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) شخصیتی است که نه تنها همه فرزندان معصومش به او افتخار می‌کنند بلکه دشمنان ایشان هم به شخصیت والا و منحصر به فردش گواهی داده‌اند.

وی اضافه کرد: پیغمبر اکرم(ص) نیز بر فاطمه (س) می‌بالد و او را ام‌ابیها می‌نامد.

این مسئول یادآور شد: همه مردم باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند و در زندگی از ایشان الگوبرداری کنند.

تقوی با بیان اینکه تمام عظمت عاشورا مدیون فاطمه زهرا(س) است گفت: زمانی که در روز عاشورا، یزیدیان از امام حسین(ع) می‌خواهند که بیعت کند تا نجات یابد، امام حسین(ع) می‌فرماید من در دامن فاطمه زهرا(س) بزرگ شده‌ام و تن به ذلت نمی‌دهم و مرگ با عزت را ترجیح می‌دهم و در عاشورا نیز نام فاطمه زهرا(س) با افتخار یاد می‌شود.

وی اذعان داشت: تمام بزرگی و عظمت ائمه اطهار(ع) به وجود مادربزرگشان فاطمه زهرا(س) است و باید زندگی ایشان را برای نسل امروز تبیین کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در ادامه با تاکید بر اهمیت برپایی نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه محور وحدت است و هیچ اجتماعی به اندازه نماز جمعه در تقویت وحدت تاثیرگذار نیست و امیدوار هستیم شاهد حضور همیشگی مردم این خطه ولایت‌مدار در صفوف نماز جمعه باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول