اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم:

تقویت صنایع داخلی مهم‌ترین خواسته رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: تقویت صنایع داخلی مهم‌ترین خواسته رهبری است.

تقویت صنایع داخلی مهم‌ترین خواسته رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری باید جامه عمل پوشیده شود، لذا تحقق این مهم نیازمند برنامه‌ریزی‌های کلان است که باید از سوی مدیران انجام شود.

وی ادامه داد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مسئولان و دانشمندان و محققان به درجه‌ای از پیشرفت و توسعه رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته برابری کند.

این مسئول تأکید کرد: برای توسعه این مهم باید تلاش بیشتری شود تا در بسیاری از موارد دیگر خودکفا شده و به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

سلیمان‌پور تصریح کرد: حمایت و تقویت تولیدات داخلی یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌هایی است که در سال جاری باید توجه ویژه شود تا تولیدکنندگان داخلی نیز بتوانند در سایه این حمایت‌ها علاوه بر رونق تولیدات خود چرخه اقتصادی کشور را نیز بیشتر و بهتر بچرخانند.

وی افزود: استفاده از کالاهای ایرانی باید در بین خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود و این مهم در بین افراد جا بیفتد که کالای ایرانی بهتر از کالاهای خارجی است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه بسیاری از تولیدات و کالاهای ساخته شده در ایران بسیار بهتر و کارآمدتر از کالاهای خارجی هستند، افزود: متأسفانه روند استفاده از کالاهای خارجی در بین خانواده‌ها به صورت نادرست فرهنگ‌سازی شده است که این مهم نیز باید به مردم آموزش داده شود.

سلیمان‌پور افزود: همان‌طور که سال گذشته توانستیم در سایه تلاش و همت مضاعف بسیاری از برنامه‌های تدوین شده را اجرایی کنیم، امسال نیز باید تلاش خود را در رسیدن به اهداف مورد نظر دوچندان کرده و با استفاده از نیروهای کارآمد و خلاق کشور را آبادتر و سرافرازتر از گذشته کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود نقشه‌ها و توطئه‌های بسیار زیادی را انجام داد، افزود: دشمن برای اینکه بتواند نقشه‌های شوم خود را عملی کند سال گذشته دست به توطئه‌های بسیاری زد که البته هوشیاری و درایت مردم و مسئولان به دشمنان اجازه نداد تا ذره‌ای از اهداف خود را در کشور پیاده کنند.

فرماندار رباط‌کریم اتحاد، هم‌دلی و وفاق ملی را از همه مهم‌تر و ولایت‌مداری را مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در تمام صحنه‌ها عنوان کرد و گفت: این موارد امسال نیز باید محکم‌تر از سال گذشته انجام شود تا بتوانیم بهتر از سال گذشته پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنیم.

به گفته وی مبارزه جدی با قاچاق کالا و حمایت از بخش خصوصی و تقویت صنایع از محورهایی است که می‌تواند در جهت حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی پیگیری شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول