اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی در چهارمحال و بختیاری

7 کارگروه تخصصی مشاوران جوان آغاز به‌کار می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور جوان استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی مشاوران جوان استان در هفته آینده در این استان خبر داد.

7 کارگروه تخصصی مشاوران جوان آغاز به‌کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد شیرانی بعدازظهر امروز در شورای اداری جوانان استانداری، اظهار داشت: هفت کارگروه تخصصی مشاوران جوان چهارمحال و بختیاری از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: ارائه راهکارهای اجرایی و اثربخش در حوزه‌های گوناگون از مهم‌ترین وظایف این کارگروه‌های تخصصی است.

شیرانی تشکیل اتاق‌های فکر هم اندیشی مشاوران جوان را از دیگر برنامه‌های مشاوران جوان برشمرد و گفت: برای بهره‌مندی از توان نخبگان جوان، افزون بر ۶۰ نفر از نخبگان چهارمحال و بختیاری در قالب چهار اتاق فکر شامل اقتصادی، فرهنگی و هنری، علمی و دانشگاهی سازماندهی می‌شوند.

مشاور جوان استاندار چهارمحال و بختیاری با توجه به اینکه شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیرنده برنامه‌های توسعه محور استان است، افزود: خلاقیت‌، نوآوری و ارائه ایده‌های جدید برای افزایش کارایی مدیران دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین وظیفه شورای اداری جوانان است.

وی علت عدم توسعه استان را تخصص‌گرا نبودن عرصه مدیریتی استان برشمرد و گفت: باید با تشکیل کارگروه‌های تخصصی توسط متخصصان مشاور جوان به بررسی طرح‌ها و موضوعات مختلف پرداخته و به دنبال اتخاذ یک راهکار مناسب برای پیشرفت استان باشیم.

شیرانی با اشاره به ظرفیت‌های جوانان در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای این استان، گفت: دستگاه‌ها و مسئولان وظیفه دارند با نگاه فراگیر به جوانان در راستای حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پویایی آنها در جامعه گام بردارند.

وی ادامه داد: این استان در بخش جوانان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه‌ای است که لازم است تا بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان در امور خدمت‌رسانی به جامعه بیش از پیش بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول