اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای برنامه‎ریزی گلستان:

آیین‎نامه مشاوران جوان گلستان تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان آیین‎نامه مشاوران جوان تصویب شد.

آیین‎نامه مشاوران جوان گلستان تصویب شد

رضا غلامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با تصویب آیین‎نامه مشاوران جوان از ظرفیت این قشر برای پیشبرد اهداف استان بیشتر استفاده خواهد شد.

وی افزود: همچنین هیئت مدیره شهرک‎های صنعتی قول مساعد داده است تا گروه مشاوران جوان را برای بازدید از دستاوردهای صنعتی کشور به فولاد اسفراین مشهد اعزام کنند.

غلامی اذعان کرد: در یازدهمین جلسه کارگروه برنامه‌ریزی در مورد پیگیری کارگروه اشتغال، سلامت و بودجه استان بحث و تبادل نظر شد و مصوباتی نیز در همین راستا به تصویب رسید. ‎

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان یادآور شد: با ارائه برنامه‌های کارگروه‎های مختلف با برگزاری جلسات مختلف اقدامات خوبی در خصوص سلامت و بحث اشتغال که از اولویت‎های اساسی استان در سال جاری بوده است، انجام شده و تلاش مسئولان در کارگروه‎های مختلف در این خصوص قابل تقدیر است.

وی در خصوص تخصیص اعتبارات سال 1391 نیز خاطر نشان کرد: با بررسی‎های انجام شده مقرر شد تا بودجه بر اساس اولویت‎ها توزیع شود و محور اصلی در توزیع بودجه مصوبات سفر و پروژه‎های ناقص است.

غلامی تاکید داشت: علاوه بر این بودجه استان را بر اساس شاخص‎های زیربنایی توزیع می‎کنیم تا بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران رفاه را برای گلستانی‎ها به همراه بیاوریم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول